Naslovna > Automobili > Hyundai > Tucson > Radikalno dorađeni SUV bestseler

Hyundai Tucson

Radikalno dorađeni SUV bestseler

Bestseler kompanije Hyundai, SUV Tucson dobija novi izgled, uglađeniji enterijer i više elektrifikacije pogona...

Četvrta generacija SUV modela Tucson  je pretrpjela obimne izmjene enterijera i eksterijera, uvodeći novi prepoznatljiv dizajnerski jezik koji će biti jedinstven. U kombinaciji sa unapređenjima šasije i pojedinim ključnim tehnološkim rješenjima, ovaj dizajn predstavlja dio velikog plana korejskog brenda podizanja ovog SUV-ja na viši nivo na tržištu.

 

 

 

Na prednjem dijelu vozila dominira nova maska sa parametarskim detaljima i integrisanim LED svjetlosnim grupama koja su dizajnirana da budu potpuno sakrivena unutar rešetke kada se automobil ne vozi. U poređenju sa aktuelnim modelom konvencionalnog izgleda bokovi novog Tucsona su više „isklesani“ sa više nabora, četvrtastim lukovima točkova i hromiranim ukrasima. Vrata prtljažnika su definisana novim LED svjetlosnim elementima, dok se na svjetlosnom potpisu nalazi uzorak sličan prednjoj rešetki. Dizajn se ponavlja na donjem dijelu branika robusnog izgleda. Metlica zadnjeg brisača skrivena je ispod spojlera, kako bi površina vrata prtljažnika bila glatkih obrisa.

 

Sveobuhvatna transformacija se nastavlja i u kabini vozila, gdje je instrument tabla postavljenja nisko kako bi se povećala vidljivost naprijed, a dizajn je definisan sa dvije hromirane linije koje se diskretno prevlače preko vrata, a zatim slijevaju prema dolje u novu višu centralnu konzolu koja je u visini ruke vozača. Prema riječima proizvođača, kvalitet materijala kabine je znatno poboljšan upotrebom mekanih plastičnih masa prijatnih na dodir, dok će kupci imati mogućnost birati između crnih ili crno-bež presvlaka od kože ili platna uz kontrastni crno-teal paket. Takođe mogu se odabrati 64 različita ambijentalna osvjetljenja kabine.

 

 

Umjesto instrument klastera sada je tu digitalni pokazivač u obliku tableta od 10,25 inča. Tu je i još jedan centralno postavljeni ekran od 10,25 inča sa Android Auto i Apple CarPlay podrškom, integracijom Google i Apple kalendara i korisničkim profilom po želji. Novi unapređeni navigacioni sistem, ukoliko vozač ne može parkirati tačno na odredištu, dalja uputstva će biti poslata na njegov pametni telefon kako bi do odredišta stigao pješke. Informacije o slobodnim parking mjestima i saobraćaju su takođe dio novog navigacionog paketa. Ekran novog infotainment sistema je dio potpuno nove centralne konzole koja umjesto fizičkih prekidača koristi osvijetljene komande osjetljive na dodir. Mjenjač stepana prenosa takođe funkcioniše na elektronskom principu „shift by wire“.

 

 

Hyundai izvršio modernizaciju pogonskih agregata i šasije pri čemu elektrifikacija igra veliku ulogu. Početna varijanta sada ima 1,6-litarski benzinski agregat od 150 KS, manuelni mjenjač sa šest brzina i pogon na prednje ili sva četiri točka. Na raspolaganju će biti dostupna tri 48-voltna „blaga“ hibrida, uljučujući 1,6-litarski benzinski turbo četvorocilindraš sa 48V asistencijom od 150 ili 180 KS sa opcionalnim pogonom na sva četiri točka. Obje varijante se nude sa novim inteligentnim šestobrzinskim manuelnim mjenjačem koji nema papučicu kvačila ili sedmostepenim automatskim mjenjačem sa sedam brzina. Najavljen je i dizelski agregat od 136 KS sa 48V asistencijom.

 

Hibridna verzija će biti dostupna od samog početka prodaje, koja će kombinovati 1,6-litarski benzinski agregat sa električnim motorom od 60 KS i malim baterijama 1,49 kW. Kombinovana snaga ovog sistema će iznositi  230 KS pri 350 Nm obrtnog momenta. Automatska transmisija sa šest brzina će biti standard za ovaj model, dok će varijante Tucsona Hybrid sa pogonom na sva četiri točka biti dostupne sa prekidačem Terrain Control za off-road vožnju. Plug-in hibridni model bi se trebao pojaviti u toku 2021. godine.

 

 

Kupcima će po prvi put na raspolaganju biti dvije postavke ovjesa. Na najvišim nivoima opreme novi Tucson će biti opremljen adaptivnim sistemom ovjesa koji mogućava dva režima vožnje: mekšim podešavanjem kada je automobili u režimima Normal i Eco i čvršćom postavkom kada se odabere režim Sport. Naravno tu su i brojni sigurnosni i sistemi asistencije u vožnji najnovije generacije, a cijena novog Hyundai Tucsona za sada još nije formirana...

Datum objave: 15/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook