Naslovna > Vijesti > Rast munjevitom brzinom

Hyundai Motor Company

Rast munjevitom brzinom

Hyundaijev razvoj više nije upitan i ne začuđuje, veće je čudo kako se munjevito ovaj brand razvija i kako, dok i najveći europski proizvođači bilježe pad prodaje, potražnja za Hyundai automobilima iz godine u godinu postaje sve veća…

Jedna od najvećih svjetskih konsultantskih kompanija Interbrand i članica Omnicom Group u svom izvještaju za 2011. godinu objavila je da je Hyundai Motor Company već drugu godinu zaredom „najbrže rastući brend“ na globalnom tržištu, sa indeksom rasta od 19 posto. Podsjećamo da je korejska automobilska kompanija 2005. godine ušla u „Top 100“ najboljih svjetskih brendova i da je tada bila rangirana na 84 mjestu sa „vrijednošću brenda“ od 3,5 biliona američkih dolara.

 

Konstantnim razvojem do 2011. Hyundai Motor Company je stigao do 61 mjesta povećavši „vrijednost brenda“ na šest biliona američkih dolara. U odnosu na ostale automobilske proizvođače koji se takođe nalaze na listi 100 najboljih svjetskih brendova Hyundai zauzima osmo mjesto. Na prvom mjestu prema vrijednosti brenda se nalazi japanska Toyota sa 27,8 biliona dolara, drugi je njemački Mercedes sa 27,4 a treći BMW sa 24,6. Streloviti uspon Hyundai Motor Company prati i konstantno jačanje korejske multinacionalne kompanije Hyundai Group. Podsjećamo da se ova kompanija osim autoindustrijom bavi i brodogradnjom, proizvodnjom brodskih motora i građevinskih mašina, eksploatacijom nafte i naftnih derivata, proizvodnjom električnih uređaja i kompjuterskih sistema, civilnih i vojnih vozila, iskorištavanjem prirodnih resursa i rudnih bogatstava, hemijskom i tekstilnom industrijom, proizvodnjom guma, sintetičkih materijala, građevinarstvom i proizvodnjom čelika, u kojoj Hyundai Group predstavlja svjetskog lidera. 

 

OD MEHANIČARA DO MILIJARDERA Kompaniju Hyundai je 1967. godine osnovao Chung Ju-Yung, veliki vizionar i ekonomista, koji je zajedno sa svojim sinovima do smrti 2001. godine izgradio i podigao snažnu multinacionalnu kompaniju Hyundai Group. Radni vijek je započeo kao mehaničar, a završio kao jedan od najmoćnijih i najbogatijih ljudi na svijetu. U sjećanjima Korejaca Chung Ju-Yung će ostati upamćen kao sposoban preduzetnik i veliki čovjekoljubac, koji se nije ustručavao da zamijeni običnog radnika na proizvodnoj traci, ali i da se uhvati u koštac sa najsloženijim investicionim projektima. U svim svojim obraćanjima javnosti isticao je značaj poštovanja prava radnika, jer je u radnicima vidio osnovni preduslov razvoj njegove kompanije. “Prosperitet nacije ide ruku pod ruku s razvojem njene mobilnosti i fleksibilnosti! Istorijski razvoj ljudskog društva, od konjske zaprege do prekookeanskih brodova u savremenoj Engleskoj kao i razvoj automobila u Americi, najbolji je dokaz te teze! Vjerujete mi, jednom će i Hyundai ući među vodeće svjetske proizvođače automobila”, izjavio Chung Ju-Yung, osnivač kompanije Hyundai, 1967. godine.
Datum objave: 12/01/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook