Jedna od najvećih svjetskih konsultantskih kompanija Interbrand i članica Omnicom Group u svom izvještaju za 2011. godinu objavila je da je Hyundai Motor Company već drugu godinu zaredom „najbrže rastući brend“ na globalnom tržištu, sa indeksom rasta od 19 posto. Podsjećamo da je korejska automobilska kompanija 2005. godine ušla u „Top 100“ najboljih svjetskih brendova i da je tada bila rangirana na 84 mjestu sa „vrijednošću brenda“ od 3,5 biliona američkih dolara.
Konstantnim razvojem do 2011. Hyundai Motor Company je stigao do 61 mjesta povećavši „vrijednost brenda“ na šest biliona američkih dolara. U odnosu na ostale automobilske proizvođače koji se takođe nalaze na listi 100 najboljih svjetskih brendova Hyundai zauzima osmo mjesto. Na prvom mjestu prema vrijednosti brenda se nalazi japanska Toyota sa 27,8 biliona dolara, drugi je njemački Mercedes sa 27,4 a treći BMW sa 24,6. Streloviti uspon Hyundai Motor Company prati i konstantno jačanje korejske multinacionalne kompanije Hyundai Group. Podsjećamo da se ova kompanija osim autoindustrijom bavi i brodogradnjom, proizvodnjom brodskih motora i građevinskih mašina, eksploatacijom nafte i naftnih derivata, proizvodnjom električnih uređaja i kompjuterskih sistema, civilnih i vojnih vozila, iskorištavanjem prirodnih resursa i rudnih bogatstava, hemijskom i tekstilnom industrijom, proizvodnjom guma, sintetičkih materijala, građevinarstvom i proizvodnjom čelika, u kojoj Hyundai Group predstavlja svjetskog lidera.