Chevrolet Europe tako je zabilježio svoj najbolji prvi kvartal svih vremena, s tržišnim udjelom od 1,36% u odnosu na 1,15% u prvom kvartalu prošle godine.„U prva tri mjeseca ove godine uspjeli smo povećati udio na 23 od ukupno 32 tržišta Zapadne i Srednje Europe. To je obećavajući rezultat, posebno ako uzmemo u obzir trenutnu gospodarsku situaciju“, rekla je Susan Docherty, predsjednica Chevrolet Europe. „S Cruzeom karavanom i Malibuom koji dolaze ove godine, u svega 18 mjeseci predstavit ćemo ukupno deset novih modela, postaviviši temelje za daljnji rast“, dodala je Docherty.
U sedam je država Chevrolet zabilježio najbolji tržišni udio svih vremena za prvi kvartal: Albaniji (5.04%), Austriji (1,27%), Danskoj (7,99%), Francuskoj (0,99%), Poljskoj (3,98%), Turskoj (2,79%) i Ujedinjenom Kraljevstvu (0,83%). Prodaja je posebno rasla u sljedećim državama: Poljskoj (+64%), Velikoj Britaniji (+40%), Švedskoj (+37%), Nizozemskoj (+36%), Austriji (+26%), Belgiji (+24%) i Njemačkoj (+21%).U Zapadnoj i Srednjoj Europi najprodavaniji su Chevroletovi modeli u razdoblju od siječnja do ožujka 2012. bili Chevrolet Aveo (segment malih automobila, 15.800), gradski automobil Spark (15.000) i kompaktni Chevrolet Cruze (10.100). Obiteljski jednovolumen Orlando prodan je u 6.900 primjeraka, a SUV Chevrolet Captiva u 6.800.Chevrolet je u prva tri mjeseca 2012. godine i u Izraelu prodao 2.812 automobila i kamiona.Chevrolet je u Bosni i Hercegovini u prvom kvartalu ostvario tržišni udio od 5,3% te je zauzeo peto mjesto na ljestvici najprodavanijih marki osobnih automobila.