Naslovna > Vijesti > Renault trucks mjenja gamu vozila

Naredne godine

Renault trucks mjenja gamu vozila

Za vrijeme sajma IAA u Hanoveru, Predsjednik Renault Trucksa, Heinz-Jürgen Löw, objavio je da će game vozila za međunarodni transport, građevinarstvo i distribuciju biti kompletno izmijenjene u lipnju 2013. Ističući uspješnost svake marke unutar grupe Volvo kao rezultat reorganizacije od Renault Trucksa namjerava učiniti model izvrsnosti.

Za vrijeme tiskovne konferencije na sajmu u Hanoveru, Heinz-Jürgen Löw, predsjednik Renault Trucksa, objavio je da će prijelaz na Euro VI standard biti prilika za kompletnu obnove game vozila za međunarodni transport, građevinarstvo i distribuciju i to već od lipnja 2013. Sva spomenuta vozila trenutno se nalaze na testiranju na test pistama Renault Trucksa i kod klijenata partnera u stvarnim radnim uvjetima. Jer je uzimajući u obzir potrebe i očekivanja klijenta Renault Trucks razvio i dizajnirao ova vozila. Ova nova gama ima za cilj dosegnuti izvrsnost i Renault Trucks čini sve kako bi ga i postigao. Heinz-Jürgen Löw pripremio je teren rekavši: "U lipnju će se dogoditi prava revolucija. Naša će vas nova vozila iznenaditi, ne samo po pitanju njihova dizajna nego i performansi. Težimo izvrsnosti i činimo sve kako bi ju i postigli."


Sajam IAA također je bio prilika za Renault Trucks da predstavi tehnologiju svojih budućih Euro VI motora. Gama teških teretnih vozila ponudit će DTI 11, 6-cilindarski motor zapremine 11 l, opremljen sustavom ubrizgavanja common rail. Dolazi sa SCR tehnologijom za smanjenje emisije ispušnih plinova da bi se postigle norme Euro VI. Kako bi se uvjerio da ovaj sustav pruža optimalne performanse, Renault Trucks kombinira različita rješenja kao što je recirkulacija ispušnih plinova u početnoj fazi rada motora, precizniji rad ventila usisa i ispuha kao i različite strategije izgaranja. Sustav obrade ispušnih plinova opremljen je s filtrom čestica što je slučaj kod svih Renault Trucks Euro VI motora. Slična tehnologija primijenjena je i na 13-litarski DTI 13 motor. Ovaj model opremljen je sustavom elektroničkog ubrizgavanja koji je posebno prikladan za motore s ovom zapreminom
Za svoju gamu srednje teških vozila Renault Trucks razvio je novi motor DTI 5, sa 4 cilindra zapremine 5 l, i DTI 8, sa 6 cilindara zapremine 8 litara. Oba su povezana sa EGR sustavom. On reciklira jedan dio ispušnih plinova kod izgaranja i smanjuje količine dušičnih oksida (NOx) koje je proizveo motor. Potom se preostali NOx eliminira pomoću katalitičke reakcije preko SCR sustava. Na kraju, filtar čestica pomaže da to vozilo odgovara vrlo niskoj razini emisije čestica koje je nametnuo novi standard Euro VI.

 


Sa svojim novim Euro VI motorima, Renault Trucks slijedi trostruki cilj: opskrbiti svoje kupce motorima koji odgovaraju normi Euro VI, koji nude istu ili bolju potrošnju, pouzdanost i održavanje od Euro V motora.
Trenutno nema zahtjeva od strane klijenata za raniju prilagodbu standarda i sadašnja gama Renault Trucks savršeno ispunjava njihova očekivanja, posebno po pitanju kontrole potrošnje.


Pionir i lider u smanjenju potrošnje goriva, Renault Trucks preko inicijative Sve za uštedu goriva (All for Fuel Eco) ističe sudjelovanje čitave radne snage ove kompanije u uštedi goriva, od faze dizajna vozila do njegovog održavanja i servisiranja unutar mreže Renault Trucks. Za kupce ovo se zove Optifuel Solutions. Sastoji se od seta alata i usluga koja pomažu klijentima da dobro konfiguriraju vozilo te odberu najadekvatniji izvor energije (struja, hibrid, CNG ili Dizel), pruže svojim vozačima obuku, pažljivo promatraju i analiziraju potrošnju njihovih kamiona i održavaju vozilo na ispravan način sa specifičnim uslugama posvećenima uštedi goriva. I na kraju svega brojke govore same za sebe. Renault Trucksov automatizirani mjenjači omogućuju uštedu do 7 %, s uslugom Optifuel Programme ušteda je i do 15 % na razini jedne flote te je 21 000 vozača već bilo na obuci o ekonomičnoj vožnji zvanoj Optifuel Training.


Danas Renault Trucks u ponudi ima vozila od 2,8 do 120 t, i raspolaže s kompletnom gamom vozila prilagođenoj potrebama svakog kupca i različitim namjenama. Nadalje proizvođač nudi i široki izbor vozila na alternativni pogon. U taj izbor ulaze 100% električna vozila Renault Maxity Electric (4.5 t), hibridna vozila Renault Premium Distribution Hybrys Tech (18 t / 26 t) i ona koja idu na kompresirani prirodni plin Renault Premium Distribution CNG (18 t / 2 6t). Istovremeno Renault Trucks nastavlja istraživati i to posebno na jednom eksperimentalnom vozilu Renault Midlum Electric. Tri ovakva su trenutno na testiranju kod partnera klijenta Carrefour i STEF u Lyonu i kod Nestlé Switzerland u Zurichu i Lausanni (Renault eTruck).
Iako će urbana vozila sve više biti opremljena alternativnim pogonima, za dugoprugaše Dizel ostaje i ostat će još duže vrijeme privilegirana energija.
Zbog toga Renault Trucks i dalje nastavlja sa istraživanjima i daljnjem ograničavanju potrošnje. Kod istraživanja projekta CX/03 koji je predstavljen na sajmu u Hanoveru, sve se činilo kako bi se poboljšala aerodinamika vozila i ono učinilo što lakšim. Na primjer, njegova prednja maska temelji se na cjevastoj strukturi koja kombinira aluminij i ugljična vlakna i raspolaže u osnovici s tri aerodinamične britve koje usmjeravaju strujanje zraka sa strane. CX/03 daje srž Renault Trucksu po pitanju uštede goriva i usmjeruje ga prema izvrsnosti.

 


Ovo istraživanje potpuno se slaže s angažmanom Renault Trucks Deliver koje je danas najaktualnije. Kamioni igraju ključnu ulogu u našem modernom životu. Prevoze robu, hranu, kulturu i humanitarnu pomoć. Renault Trucks želi povratiti ponos u cestovni prijevoz i ponuditi učinkovita transportna rješenja koja također poštuju okoliš kako za dobrobit njegovih klijenata tako i čitavog društva.

Datum objave: 20/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook