Naslovna > Automobili > Renault > Captur > Renaultov crossover na ispitu zrelosti
VIDEO GALERIJA (1) FOTO GALERIJA (18)

Maraton test - Renault Captur 1.5 dCi Dynamique

Renaultov crossover na ispitu zrelosti

Sa prvim Renaultovim crossoverom u kombinaciji najbogatijeg Dynamique paketa opreme, te 1.5 dCi agregata i EDC automatskog mjenjača, družićemo se narednih godinu dana...

Nakon Kije Cerata, Opel Corse, Dacia Logana, Dustera i Sandera, Chevrolet Avea i Cruza, Renault Meganea i Lagune, Volkswagen Golfa, Škode Yeti i Hyundaija i30, na maraton test nam je došao i prvi Renaultov crossover Captur.

 

Kovanica crossover u praksi asocira na automobil sa povišenim vješanjem, klasičnim prednjim pogonom i dizajnom, koji kombinuje šarm malih gradskih šminkera i robusnost lakih SUV-ova. Pored aktuelnog Clija, Captur je zasigurno jedan od najoriginalnije skrojenih Renaultovih modela, koji jednostavno vapi od želje da bude u centru pažnje.

 

TESTNI MODEL je došao u dvobojnoj kombinaciji sa sivom karoserijom i crnim krovom, koja se u Renaultovoj internoj kolor klasifikaciji označava kao „Beige Cendre & Crna Etiola“. Zahvaljujući najbogatijem paketu opreme Dynaimque, koji je dvije stepenice iznad početnog Authentique i stepenicu iznad srednjeg Expression, karoserija testnog Captura je dodatno ukrašena sa hromiranim elementima u prednjim svjetlima i lajsnom na poklopcu prtljažnika.

 

 

 

 

 

 

 

 

Osim tog tu su i veoma upečatljivi 17-inčni aluminijumski naplaci sa mesnatim gumama dimenzija 205/55 R17. Podsjećamo da je uz Captur na raspolaganju i široka paleta atraktivnih jarkih boja, sa kojima se mogu kombinovati svijetli i tamni dezeni krova.

 

VISOKI SJAJ eksterijera prenesen je i u kabinu, gdje do potpunog izražaja dolazi bogata serijska oprema. Kao najvažniji elementi Dynamique paketa izdvajaju se multimedijalni Media Nav sistem sa na dodir osjetljivim 7-inčnim ekranom, koji u sebi objedinjuje Aux i USB konektore. Tu su i multifunkcionalni kožni upravljač, sa daljinskim komandama audio sistema na odvojenoj konzoli, te automatski klima uređaj sa senzorom za kontrolu kvaliteta vazduha. Jedan od zanimljivijih detalja su i perive presvlake sjedišta „Zip Collection“, koje se mogu lako skinuti i oprati u standardnoj mašini za veš.

 

 

 

 

 

 

 

 

ZA POGON testnog maratonca zadužen je ekonomični 1.5 dCi agregat sa 90 KS, koji je kombinovan sa šestostepenim automatskim EDC mjenjačem, sa dva kvačila. Ovu izrazito savremenu pogonsku koncepciju odlikuje spoj uzornih performansi i skromne potrošnje. Za tako motorizovan Captur, Renault obećava prosjek od samo 3,9 litara na 100 km. Jedan od naših zadataka u okviru maraton testa između ostalog biće i praktična provjera tog obećanja, ali i ostalih performansi.

 

VEOMA NAOČIT i bogato opremljen Renaultov crossover, sa savremenom pogonskom kombinacijom, koju čine 1.5 dCi agregat i EDC automatski mjenjač i početnom cijenom od 34.832 KM, ujedno je i najskuplji serijski Captur na bh. tržištu. Sa srednjim Expression paketom ista kombinacija košta 33.544 KM, dok se sa početnom Authentique opremom Captur ne može dobiti sa automatskim EDC mjenjačem.

 

Podsjećamo da sa petostepenim ručnim i 1.5 dCi agregatom, najpovoljniji Captur na bh. tržištu košta 29.370 KM.  

Datum objave: 26/06/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook