Naslovna > Automobili > Aston Martin > DBS > Riječ, dvije o DBX

Aston Martin

Riječ, dvije o DBX

Britanski dizajner Marek Reichman veteran je u industriji već 29 godina, posljednjih 15 s Aston Martinom Lagondom, a službena titula koju ima je glavni kreativni direktor...

Ima ugledan rezime koji mu ide u prilog, uključujući odgovornost za marke Rolls-Royce i Land Rover, dok je bio sa BMW-om. Takođe je imao nekoliko doista impresivnih grandioznih kupea i limuzina sa privremenim, ali uglavnom poprilično izazovnim, Aston Martinom.

 

Čini se da je s pravom posebno ponosan na DBX koji ima prostranu unutrašnjost, koja, kako kaže ima sposobnost da preveze kompletan košarkaški tim. I sam visok čovjek, Reichman može vrlo udobno sjediti iza vozačevog sjedišta kada je u svom željenom položaju. Oni koji su automobil vidjeli, kažu da je veći nego što se čini na slikama, ili čak i kad ga vide iz daljine. Tek kada se približi, njegova veličina se manifestuje. Ukupne proporcije su zaista dobre. To je velikim dijelom zbog netipično dugog međuosovinskog rastojanja, što je omogućeno jer nije postojala druga platforma uključena u program koja bi možda previše ograničila dizajnerski tim.

 

Nema fiksnih tvrdih tačaka, nema dimenzijskih ograničenja. Tu je prednji ili zadnji pregib. Motor je iza prednjih točkova, raspodjela težine je povoljna, a dinamička sposobnost je izuzetna. Kada je u pitanju aerodinamičnost, kažu da je prošao ozbiljno testiranje kako bi se potvrdile njegove sposobnosti, uključujući korištenje računarske dinamike tekućine. Težina je za velika vozila znatno manja od nekih njegovih rivala, dijelom zbog izbora materijala. Glavna konstrukcija je aluminijumska, ali kako bi izbjegli velike napore, probleme sa velikom težinom zadnjeg dizala, tim je napravio čitav okvir za zadnji otvor od kompozita, a ploče za podizanje takođe su složene.

 

Interakcija različitih ograničenja navela je tim da ukloni zadnji brisač, i da upotrebljava priključak ispred previsokog zadnjeg krova kako bi usmjerio čist zrak prema pozadinskom svjetlu. Na taj način se staklo održava čistim, a zrak iza automobila takođe je čist.

Datum objave: 26/12/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook