Naslovna > Vijesti > Seat Toledo koncept
FOTO GALERIJA (12)

Geneva Motor Show

Seat Toledo koncept

Prilično iznenada Seat je prije početka Salona u Ženevi, predstavio konceptnu verziju novog Toleda, koja je čini se već sada spremna za produkciju

Samo nekoliko dana prije 82. po redu Salona u Ženevi, Seat je predstavio Toledo i to kao koncept. Iako se radi o konceptnoj verziji automobila, po slikama je lagano zaključiti da je novi Toledo već sada spreman za produkciju, a prilog toj tvrdnji je i činjenica da je Seat službeno saopštio da će se novi Toledo u prodaji naći već krajem ove godine.

 

Evidentno je da će izuzetno jak adut Toleda biti njegov enterijer, sa izuzetno kvalitetnim materijalima u dvije boje, pa je cjelokupna unutrašnjost izvedena po uzoru na premijum automobile. U zvaničnom saopštenju iz Seata stoji da novi Toledo kombinuje dizajn klasičnog salonskog automobila sa sportskim dizajnom i pomalo coupe linijama. Međutim, mi ne možemo a da ne primjetimo izuzetno veliku sličnost sa aktuelnom generacijom VW Jette i u eksterijeru ali i u unutrašnjosti. Sa druge strane, automobil neodoljivo podsjeća na Škoda Mision L koncept iz kojeg je razvijen model Rapid. Kako god, Toledo je sa 4,48 m dužine kraći u odnosu na Jettu za 200 mm, a i međuosovinsko rastojanje od 2.6 m je također kraće.

 

Ono što je neobično su peta vrata koja se otvaraju zajedno sa staklom (hatcback) a ispod njih se krije više od 500 l prtljažnog prostora. Šef Seata James Muir je povodom predstavljajna Toleda rekao: „Ovaj automobil ilustruje našu ideju idealnog automobila u srednjoj klasi. On je kombinacija emotivnog dizajna, praktičnosti i izuzetne dinamike u vožnji. Uvjereni smo da će Toledo pisati najljepše stranice naše historije. Nakon modela Mii i osvježene Ibize, Toledo je još jedan u nizu modela koji potvrđuje i uklapa se u našu strategiju rasta.“ Zvanično nije saopšteno koje će agregate koristiti automobil, vjerovatno zbog činjenice da se radi o istim TSI i TDI agregatima kod sličnih modela unutar VW koncerna. 

Datum objave: 03/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook