Naslovna > Vijesti > Škoda Rapid Spaceback za pobjednicu

Automobil kao nagrada

Škoda Rapid Spaceback za pobjednicu

Pored glavne nagrade, novog ŠKODA Rapid Spaceback-a, Zana je osvojila i ulogu u oficijelnom TV Spotu za ovaj model koji će biti prikazivan širom svijeta...

Danas je u Sarajevu svečano uručen novi ŠKODA model Rapid Spaceback pobjedniku međunarodne nagradne igre „Impresionirajte režisera“ koju je organizovala Škoda Auto a.s. na svjetskom nivou. Ova specifična nagradna igra koncipirana je na interakciji u kojoj su učesnici morali snimiti usporeni snimak neke situacije a koja bi mogla imati umjetnički karakter i prikazati glumačke sposobnosti učesnika. Zana Zolota iz Bosne Hercegovine to je uradila na najbolji način i zasluženo proglašena pobjednikom.

 

Pored glavne nagrade, novog ŠKODA Rapid Spaceback-a, Zana je osvojila i ulogu u oficijelnom TV Spotu za ovaj model koji će biti prikazivan širom svijeta.

 

„Ja se iskreno zahvaljujem Škoda Autu i Škodi BiH, te ističem da sam presretna zbog nagrade ali i prilike da pokažem svoje glumačke sposobnosti. Čitav period boravka u Frankfurtu gdje sam prvi put vidjela svoje vozilo, kao i odlazak u Brisel na snimanje spota za mene predstavlja nezaboravno iskustvo“ izjavila je Zana Zolota, pobjednica takmičenja.

 

„Model Rapid Spaceback na tržište Bosne i Hercegovine dolazi tek početkom marta 2014. godine, a do tada Zana će biti ambasador za ovaj model“, najavio je Senad Trnka marketing menadžer za Škodu u BiH, te dodao „Veliko je zadovoljstvo bilo učestvovati u ovom projektu gdje smo na najbolji način pokazali da smo ravnopravan član svjetske ŠKODA porodice“.

 

Značaj ovom takmičenju potvrdio je i gdin.  Miloš Kohuš, regionalni menadžer za jugositočnu Evropu  pri Škoda Autu a.s., koji je lično došao i uručio ključeve vozila pobjednici.  „Bosna i Hercegovina je za nas po mnogim parametrima vrlo važno tržište. Više od decenije smo lideri na ovom tržištu. Također, drago mi je što ŠKODA BiH prati sve aktivnosti koje ŠKODA provodi na svjetskom nivou u oblasti marketinga“, rekao je Kohuš.

 

„Nekoliko razloga, poput zimskih uslova i nedovoljnih prvobitnih količina, uvjetovali su da Rapid Spaceback na BH tržištu predstavljamo tek u Martu“ istakao je Ibrahim Kaba, Brand manager za Škodu te poželio mnogo sigurnih i sretnih kilometara pobjednici u nadi da će njeno iskustvo biti podstrek da i druge mlade osobe izaberu upravo ovaj model, koji je velikim dijelom kreiran za mlađu populaciju.

Datum objave: 19/12/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook