Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > Skroman nastup njemačke zvijeri na Goodwood FoS-u

Mercedes-AMG C63 2023

Skroman nastup njemačke zvijeri na Goodwood FoS-u

Zvanična premijera novog Mercedes-AMG C63 očekuje se u narednim mjesecima. Više neće biti modela C63 Coupe i C63 Convertible, jer će se modeli C-Klase i E-Klase s dvoja vrata pretvoriti u CLE liniju, zajedno sa AMG snagom...

Mercedes je krajem aprila predstavio AMG C43 limuzinu i karavan, ali C63 je pred vratima. U stvari, vodeća C-Klasa iz generacije W206 skrivala se na Goodwood festivalu brzine 2022. Doduše, prototip skoro u proizvodnji bio je potpuno kamufliran. Uz to, "E Performance" boja koju smo takođe vidjeli na hiperautomobilu AMG One nije mnogo skrivala.  Poklopac za gorivo na zadnjem blatobranu na vozačevoj strani. Ne vodi do rezervoara za benzin, već do priključka za punjenje za napajanje baterije od 6,1 kWh. Takođe će izgubiti V8 i konfiguraciju sa pogonom na zadnje točkove za 2,0-litarski motor i AWD.

 

 

 


Izgleda agresivnije od C43 jer izbjegava lažne prednje ventilacione otvore u korist funkcionalnih, zajedno sa nešto većim nižim otvorom za usis vazduha. Ugaoni izduvni vrhovi zamjenjuju okrugle u AMG Lite verziji i izgleda da imaju nešto veći prečnik. Gledajući bočne strane automobila, prednji blatobrani sadrže nešto što se čini kao lažne otvore za ventilaciju, a prototip ima jake kočnice sa crvenim čeljustima iza 20-inčnih točkova umotanih u Michelin gume. Čvrsta postavka vješanja je očigledna s obzirom na to koliko je AMG C63 nisko na tlu, što je sličan slučaj kao kod manjeg C43.

 


Prema kratkim tehničkim specifikacijama postavljenim pored automobila na Goodwood FoS-u, AMG C63 će zaista imati 670 konjskih snaga i 750 njutn-metara obrtnog momenta kao što je ranije objavljeno. To će dolaziti od uzdužno postavljenog 2,0-litarskog četverocilindarskog motora pozajmljenog iz automobila "45" - gdje je ugrađen poprečno - i električnog motora koji se nalazi nazad. Smanjeni motor sa unutrašnjim sagorijevanjem je 48,5 kilograma lakši od starog M177 V8, a sve u svemu, pogonski sklop je i dalje lakši čak i nakon dodavanja hardvera vezanog za hibrid.

Datum objave: 01/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook