Naslovna > Automobili > BYD > Sljedeća generacija plug-in hibrida apsolutna revolucija u smislu autonomije

BYD pomjera granice

Sljedeća generacija plug-in hibrida apsolutna revolucija u smislu autonomije

Trenutna BYD-ova plug-in hibridna vozila imaju domet od oko 1.200 kilometara prema kineskim standardima (CLTC). Međutim, sljedeća generacija ima za cilj da bude zaista revolucionarna...

Kineski velikan radi na novoj tehnologiji koja omogućava automobilima da pređu udaljenost od 2.000 kilometara. Iako se BYD trenutno fokusira na prodaju potpuno električnih modela u Evropi, njihova globalna prodaja uključuje i plug-in hibride i postiže izuzetan uspjeh. Da bi napravili značajan prodor na Starom kontinentu, planiraju da u svoju ponudu uvrste i plug-in hibridne modele. Ovaj automobilski gigant, koji izaziva najviše straha u Evropi kada su u pitanju kineski proizvođači, trenutno prodaje najveći broj elektrifikovanih vozila širom svijeta. Sa istaknutim znanjem u oblasti električnih i hibridnih automobila, BYD će uskoro lansirati petu generaciju svojih plug-in hibridnih sistema, kao i novu platformu za elektrifikovana vozila pete generacije. Najava ovih inovacija već unosi nemir među konkurentima u evropskom automobilskom sektoru.

 

 

 


Trenutna BYD-ova plug-in hibridna vozila imaju domet od oko 1.200 kilometara prema kineskim standardima (CLTC). Međutim, sljedeća generacija ima za cilj da bude zaista revolucionarna. Planirano je da BYD-ovi hibridi mogu preći gotovo 2.000 kilometara s jednim punjenjem, takođe prema CLTC protokolu mjerenja. Ovo predstavlja kombinovani domet, uzimajući u obzir motor s unutrašnjim sagorijevanjem i električni motor s baterijom mnogo većeg kapaciteta od klasičnih PHEV modela. Sajam automobila u Pekingu u aprilu biće prilika na kojoj će BYD otkriti detalje ove napredne tehnologije, koja će zamijeniti trenutni naziv "dual mode" ili DM koji se koristi za identifikaciju plug-in hibridnih verzija prisutnih na tržištu.

 


Trenutni hibridni sistem BYD-a datira još iz 2008. godine, iako je tokom godina redovno ažuriran, uključujući i lansiranje električne platforme 3.0. 2021. godine. Iako će nova generacija plug-in hibrida biti bazirana na ePlatformi 4.0, ona će takođe poslužiti kao osnova za buduće potpuno električne automobile ove marke. Na primjer, BYD Song Plus (poznat kao Seal U u Evropi) koristi 1,5 litarski četvorocilindarski turbo benzinac s Atkinsonovim ciklusom rada, koji u kombinaciji s električnim motorom i CVT menjačem nudi 214 KS. Njegov rezervoar za benzin od 60 litara i LFP baterija od 18,32 kWh omogućavaju autonomiju od 1.150 km prema kineskom standardu, dok je prema evropskom ciklusu mjerenja ta autonomija manja za do 25 posto. Buduća generacija PHEV vozila koju BYD najavljuje donosiće tehničke inovacije na motoru s unutrašnjim sagorijevanjem, kao i na elektromotoru i bateriji. Možda ta unapređenja neće omogućiti ambiciozni domet od 2.000 km, ali bi to mogla biti ozbiljna kilometraža koja će dodatno ugroziti dominaciju dizelaša na evropskom tržištu.

 


Naravno, moramo sačekati da vidimo kako će se stvari odvijati u uslovima WLTP ciklusa, ali očigledno je da će Kinezi postaviti novi standard na tržištu. Vrijednosti koje Kinezi navode prema CLTC ciklusu uglavnom su veće od WLTP vrijednosti. Ipak, neki stručnjaci vjeruju da kineski ciklus mjerenja nije netačan ili nerealističan, već jednostavno odražava specifične karakteristike kineskih puteva i vozača.

Datum objave: 18/03/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook