Naslovna > Automobili > Renault > Austral > Snažna i komplementarna strategija triju marki zaslužna za snažan rast u 2023.

Renault grupa

Snažna i komplementarna strategija triju marki zaslužna za snažan rast u 2023.

Uzimajući u obzir potrebe kupaca, Grupa je donijela isplative tehnološke odluke te sada ulaže sve napore da bi ubrzala put prema energetskoj tranziciji...

Renault Grupa ostvarila je značajan rast prodaje širom svijeta, s povećanjem od 9% u odnosu na 2022. godinu, dostižući ukupno 2.235.345 prodatih vozila tokom godine. Tri ključne marke Grupe potvrdile su uspješnu dinamiku, bilježeći značajan porast. Marka Renault prodala je 1.548.748 vozila širom svijeta u 2023., što predstavlja rast od 9,4%. Renault, najprodavanija francuska marka automobila na svjetskom tržištu, ostvarila je izuzetan rast i nadprosječan napredak u Evropi s povećanjem od 19,3% u odnosu na 2022. Marka Dacia ostvarila je prodaju od 658.321 vozila širom svijeta u 2023., što predstavlja rast od 14,7%. Uspjeh marke Dacia rezultat je snažnog novog identiteta, temeljenog na četiri ključna modela, koji su u poređenju s rezultatima iz 2022., postizali sve veći uspjeh. Marka Alpine zabilježila je prodaju od 4.328 vozila i rast od 22,1%.

 

 

 

 

 


Proizvodna ofanziva Renault Grupe rezultirala je značajnim povećanjem tržišnog udjela u Evropi, ostvarujući rast prodaje od 18,6% na tržištu koje je poraslo za 13,9%. Zahvaljujući tri snažne i komplementarne marke, usmjerene na stvaranje vrijednosti, Renault Grupa sada zauzima treće mjesto na evropskom tržištu automobila. Kroz komercijalnu politiku fokusiranu na stvaranje vrijednosti, 65% ukupne prodaje Grupe ostvaruje se na tržištima privatnih kupaca na pet glavnih tržišta u Europi. Renault Grupa nastavlja s provođenjem elektrifikacijske ofanzive, što ukazuje na predanost razvoju i promociji električnih vozila.

 


Renault bilježi rastuću potražnju za svojim elektrifikovanim modelima, uključujući kako hibridne, tako i 100% električne vozila. Ofanziva marke se nastavlja širiti. Megane E-Tech electric postigao je značajan uspjeh, s tržišnim udjelom od 2,2% u segmentu električnih vozila. Hibridni modeli poput Australa, Clioa i Captura ubrzano rastu u potražnji, a svi spadaju među 10 najprodavanijih hibridnih vozila u Evropi. Renault je uspješno zauzeo treće mjesto na evropskom tržištu elektrifikovanih vozila, zahvaljujući uspješnim prodajnim rezultatima i rastućem interesu potrošača. Model Dacia Jogger HYBRID 140, koji je dostupan od januara 2023., čini više od 25% narudžbi za Jogger. Takođe, 100% električni automobil Dacia Spring ostaje među tri najprodavanija električna vozila na evropskom tržištu privatnih kupaca.

Datum objave: 24/01/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook