Naslovna > Automobili > Volkswagen > I.D. Serija > Spoj tradicionalnog dizajna i moderne tehnologije

VW ID. Buzz.

Spoj tradicionalnog dizajna i moderne tehnologije

Iako je zamišljen kao prvi automobil modularne MEB platforme još prije šest godina, Volkswagen je ipak odložio predstavljanje svog električnog kombija. ID. Buzz je sada tu, donosi najmoderniju tehnologiju, vrhunsku prostranost, i ono najvažnije, fenomenalan dizajn koji podsjeća na origanlne T1 i T2 modele, zbog čega nikoga ne ostavlja ravnodušnim…

Najnoviji član Volkswagenove porodice dolazi u električnom obliku, te se kao takav pridružuje sada već dobro poznatoj ID seriji. Čini se da upravo ovaj model privlači ogromnu zainteresovanost jer predstavlja spoj najmodernije tehnologije i legendarnog retro dizajna iz perioda prvih Volkswagenovih kombija. Novi model je nazvan ID. Buzz., a postavljen je na istu platformu kao i električni hatchback ID.3, pa tako i pogonski kapacitet ostaje na tom nivou. To bi značilo 201 KS na zadnjim točkovima uz bateriju kapaciteta 77 kWh. U Volkswagenu još uvijek nisu zvanično potvrdili domet, ali očekuje se da on bude nešto iznad 400 km.

 

 


Što se tiče dizajna, proizvodna verzija u velikoj mjeri zdržava formu koncepta kojeg smo imali priliku vidjeti još 2017. godine. To je poprilično standardni monovolumenski oblik kutijastog dizajna, ali i pored toga u Volkswagenu tvrde da su ostvarili odličan koeficijent otpora vazduha od 0,29. Naprijed su postavljena vitka LED svjetla sa svjetlosnom trakom koja se proteže između njih i spajaju se u veliki VW znak u sredini. Bočno su postavljena i klizna vrata, a nazad su vrata prtljažnika pune visine sa tankim elegantnim svjetlima koja se protežu cijelom širinom vozila. Dvobojna kombinacija boja izgleda posebno atraktivno na električnom kombiju, zahvaljujući kojoj se dodatno budi osjećaj nostalgije.


Sveukupno ID. Buzz je relativno kompaktan. Sa dužinom od 4.712 mm, kraći je za 192 mm od T6 Caravelle, ali ima međuosovinsko rastojanje od 2.988 mm, što je skoro identično kao T6. Iako je konceptni model nudio rotirajuća sjedišta, serijsko izdanje ima konvecionalni raspored sa pet sjedišta u konfiguraciji 2-3. U premijernom izdanju se nije našao treći red sjedišta iako je prostora za tako nešto bilo, što najbolje potvrđuje zapremina prtljažnika od 1.121 litru.

 


Što se tiče enterijera, u varijanti dvobojne karoserije, i enterijer će poprimiti istu dvobojnu šemu. Unutrašnost je u potpunosti eliminisala kožne presvlake, pa će se tako naći sintetičke alternative, kao i reciklirane plastike. Sama kontrolna tabla prenesena je iz ID.3 i ID.4 modela. Tu je 5,4-inčni virtuelni ekran ispred vozača, dok infotainment broji od 10 do 12 inča zavisno od paketa opreme. Kao i kod drugih modela iz ID porodice, kontrole klime osjetljive su na dodir, a tu su i bežične opcije povezivanja Apple CarPlay i Android Auto. Proizvodnja ID. Buzz modela počinje nešto kasnije ove godine a prve isporuke očekuju se na jesen. Cijene i konačne specifikacije biće zvanično objavljene kada automobil bude blizu puštanja u prodaju.

 

Datum objave: 10/03/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook