Naslovna > Automobili > Audi > E-tron > Sportski izgled, više snage i adaptivni ovjes

Audi e-tron S 2020.

Sportski izgled, više snage i adaptivni ovjes

Prinove u e-tron porodici za 2020-tu godinu karakterišu obimne revizije električnih pogonskih sistema koje donose više snage, novi ovjes, izmjene dizajna unutrašnjosti i karoserije kao i dodatna aerodinamička prilagođavanja...

Ovi S „derivati“ su trenutno i jedine verzije Audija e-tron koji je dostupan sa većim baterijom od 95 kWh. Standardni e-tron je sada dostupan sa manjom baterijom od 70 kWh i autonomijom od 310 kilometara sa jednim punjenjem. Novi e-tron S pokreću tri motora, dok standardna varijanta posjeduje dva elektromotora. Na prednoj osovini se nalazi jedan, a na zadnjoj dva elektromotora koji kombinovano isporučuju 496 KS pri 973 Nm obrtnog momenta. Prema tvrdnjama proizvođača, navedene cifre omogućavaju ubrzanje od nule do 100 km/h za 4,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h. Maksimalna autonomija iznosi 358 kilometara i 363 kilometra za aerodinamičniju Sportback varijantu.

 

 

 

Dva motora na zadnjoj osovini znače da je Audi uspio ukloniti mehanički diferencijal, a obrtni moment se može direktno primjeniti na svaki točak posebno uz pomoć istih. Raspoređivanje snage na osovine i svaki točak posebno zavise i od odabranog režima vožnje u opcijama. Modeli e-tron S imaju specijalno prilagođen vazdušni ovjes namijenjen poboljšanju upravljivosti i voznih karakterstika, a vozilo se može sustiti do 76 mm od tla. Poboljšani kočioni sistem su standardni dio paketa opreme sa 21-inčnim aluminijumskim naplacima, dok će opcionalno biti dostupni i 22-inčni.

 

 

 

 

Vizuelno, e-tron S se od standardne varijante razlikuje po novoj prednjoj pregači izraženijih kontura i istaknutijim vazdušnim otvorima, dok zadnji branik dobija veliki difuzor. Unutrašnost kabine krase električno podesiva sportska sjedišta sa S logotipom od Nappa kože. Detalji u kabini od brušenog aluminijuma predstavljaju standardni dio opreme, dok su ukrasne obloge od karbonskih vlakana i ambijentalno osvjetljenje dostupne opcionalno. Inače arhitektura unutrašnjosti je identična kao na regularnom modelu e-tron.

Datum objave: 02/07/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook