Naslovna > Automobili > Volkswagen > Tiguan > Sportski luksuzan

Volkswagen Tiguan

Sportski luksuzan

Druga generacija Tiguana je razvijena na novoj modularnoj MQB platformi, dostupna je u verzijama sa prednjim i 4x4 pogonom, ali i u atraktivnom R line paketu opreme, sa brojnim sportskim i luksuznim detaljima...

Na prošlomjesečnom sajmu automobila u Frankfurtu Volkswagen je predstavio i finalnu komercijalnu verziju druge generacije Tiguana. U pogledu dizajna novi Tiguan je usklađen sa vizuelnim standardima koje je nametnuo aktuelni Passat. U praksi to znači da su čiste i jasne linije zamijenile dosadašnje zaobljene forme. Prednjim dijelom dominira trapezoidna trolamelarna maska hladnjaka sa Volkswagenovim logotipom. Branik je dobio pravougaoniju formu, dok su dosadašnje okrugle maglenke zamijenjene trapezoidnim. Krajnje jednostavnog oblika su i glavna svjetla, u kojima se ističe niz od 14 LED dioda namijenjenih dnevnim svjetlima.

 

Pogled s boka na stanadradnu verziju Tiguana otkriva nam da je donji dio vozila, uključujući i blatobrane, zaštićen nelakiranim plastičnim oblogama. Na modelima sa sportskim R vizuelnim paketom opreme sve plastike su obojene u boju vozila. U oba slučaja prelaz između zaštitne plastike i ostatka karoserije vizuelno je odvojen hromiranom lajsnom. Lijep detalj je i bočni pregib u visini ručaka na vratima, koji kabinu vizuelno dijeli na dva dijela. Najoriginalniji je zadnji dio sa dvodijelnim svjetlosnim grupama, čiji dizajn je izveden iz atraktivnog Cross Coupe GTE koncepta.

 

U odnosu na prethodnika novi model je duži za 60, dok je širina povećana za 30 mm. Istovremeno, visina je smanjena za 33 mm. Mada su navedene promjene minimalne, one su u kombinaciji sa kraćim prednjim prevjesom i 77 mm dužim osovinskim razmakom (2.681 mm) rezultirale sa elegantnijom bočnom linijom. Milimetarske promjene u kabini su omogućile bolju ponudu prostora na zadnjoj klupi. Volkswagen navodi da je prostor za koljena putnika povećan za 29 mm u odnosu na dosadašnji.

 

Najveću koristi od novih gabarita imao je prtljažnik, čija je zapremina povećana sa 470 na 615 litara (145 više). Raskošniji je i maksimalni kapacitet, koji je sa dosadašnjih 1.510 povećan na 1.665 litara. Za razliku od prethodnika, koji je strukturu enterijera dijelio sa Golfom Plus, novi Tiguan se u ovom segmentu mnogo više oslanja na Tourana. Osnovna struktura instrument table i centralnog grebena je manje-više ista kao kod Volkswagenovog monovolumena. Najveće razlike se ogledaju u činjenici da je Tiguan dostupan sa digitalnom instrument tablom, odnosno da je na centralnom tunelu, kod 4x4 verzija, u prostoru oko mjenjača ugrađen okrugli selektor za kontrolu pogona i još nekoliko sekundarnih komandi.

 

Datum objave: 19/10/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook