Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Stigao novi Golf, još ljepši i jači

Volkswagen Golf

Stigao novi Golf, još ljepši i jači

Nove boje na paleti za obnovljeni Golf uključuju Crystal Ice plavu, Anemone plavu, Oyster srebrnu i Grenadilla crnu. Takođe su dostupni novi dizajni aluminijumskih naplataka u veličinama od 16 do 19 inča...

Volkswagen je predstavio ažurirani Golf, označen kao Mk8.5, kako bi ostao konkurentan na tržištu koje je preplavljeno crossover vozilima. Redizajnirani Golf donosi "oštriji dizajn", unaprijeđeni infotainment sistem, mehanička poboljšanja i dostupan je kao hatchback i karavan za evropske kupce. Osim toga, dolazi u varijantama eHybrid, GTE plug-in i GTI, dok je Variant (karavan) predstavljen u R-Line paketu opreme za praktičniju opciju. Modeli R sa pogonom na sva četiri točka i GTD dizel visokih performansi nisu dostupni u ponudi. Jedna od značajnih promjena na vanjskom izgledu je redizajnirano LED osvjetljenje, pri čemu skuplji modeli nude full-LED prednja svjetla sa osvijetljenim VW logotipom. Takođe, uz dodatnu naknadu, kupci mogu dobiti sofisticirana matrix LED svjetla koja imaju gotovo dvostruko jači dugi snop u odnosu na standardna duga svjetla. Zadnji dio vozila sada ima moderna 3D svjetla s različitim opcijama uzorka, slično kao što Audi nudi za neke svoje modele.

 

 

 


Svaki od paketa opreme, uključujući Golf, Golf Life, Style, R-Line, GTE i GTI, doživio je suptilna poboljšanja. Zapaženo je da svi modeli iz paketa Style prema višim specifikacijama imaju crni krov. Slično kao i kod prethodnog modela, karavan neće biti dostupan s eHybrid, GTE i GTI specifikacijama, ali obožavaoci se nadaju da će Golf R Variant visokih performansi ostati u ponudi. Unaprijeđenja unutrašnjosti već su otkrivena na CES-u, pri čemu snažni hatchback koristi konvencionalna dugmad na upravljaču, što će vjerovatno biti slučaj i s Golfom R. Važno je napomenuti da su slabije opremljeni modeli Golfa osme generacije u Evropi imali tradicionalne kontrole, dok su samo skuplji modeli dobili kontrole osvetljive na dodir. Najveća promjena u unutrašnjosti odnosi se na slvedeću generaciju infotainment sistema. Jeftiniji modeli sada dolaze s velikim 10,4-inčnim ekranom u obliku tableta, dok skuplji modeli imaju impresivan 12,9-inčni ekran. Klizači za kontrolu klima uređaja su i dalje prisutni, ali sada su osvijetljeni, a opcionalni head-up ekran takođe će biti dostupan.

 


Osnovni model Golfa će biti pokretan 1,5-litarskim TSI motorom koji pruža snagu od 115 i 150 konjskih snaga. U oba slučaja, snaga će se prenositi na prednju osovinu putem 6-stepenog manuelnog mjenjača. Blaga hibridna verzija istog motora, odnosno 1,5-litarski eTSI, pruža istu snagu, ali je uparena isključivo sa sedmostepenim automatskim mjenjačem. Za one koji traže više snage, dostupan je veći 2,0-litarski TSI motor uparen sa sedmostepenim DSG mjenjačem, isporučujući 204 konjske snage. Zanimljivo je da se ne spominje manji trocilindarski 1,0-litarski TSI motor koji je pokretao najosnovniju verziju "starijeg" Golfa. Što se tiče dizela, dobro poznati 2,0-litarski TDI motor je dostupan u dvije varijante. Prva varijanta je uparena sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem i pruža 115 konjskih snaga, dok je druga varijanta uparena sa sedmostepenim DSG mjenjačem i isporučuje 150 konjskih snaga. Obje verzije imaju pogon na prednje točkove.

 


Osobe koje ne žele dizelski pogon mogu se odlučiti za eHybrid model sa 204 konjske snage, koji je opremljen 6-stepenim DSG mjenjačem i prednjim pogonom. Elektrifikovani model koristi veću litijum-jonsku bateriju kapaciteta od 10,6 do 19,7 kWh, što rezultira električnim dometom od do 100 km. Upoređujući sa prethodnim Golf eHybrid modelom, koji je mogao preći maksimalno 80 km koristeći samo električni pogon, ova verzija donosi poboljšanja. Plug-in hibridni model sada podržava AC punjenje snagom od 11 kW, u poređenju s prethodnih 3,6 kW, i omogućava DC punjenje do 50 kW. Brzo punjenje traje svega 25 minuta kako bi se baterija napunila od 10 do 80 posto. S punom baterijom i punim rezervoarom goriva, procjenjuje se da je moguće preći impresivnih 1.000 kilometara.

 


Što se tiče performantnijih verzija, Golf GTE sada pruža kombinovanu snagu od 272 konjske snage. Kao i standardni eHybrid, GTE je napustio stari 1,4-litarski TSI motor u korist novog 1,5-litarskog TSI motora s varijabilnom geometrijom turbopunjača, uparenog sa 6-stepenim DSG mjenjačem. Snaga se prenosi na prednje točkove. Poboljšani GTI dolazi s novim dizajnom naplataka koji podsjećaju na stil karakterističan za Alfa Romeo. Nažalost, izgubio je manuelni mjenjač, koji je zamijenjen sedmostepenim DSG mjenjačem, prenoseći snagu od 265 konjskih snaga na prednje točkove. Prije facelifta, VW je imao snažniju Clubsport verziju Golfa u Evropi sa 300 KS, ali trenutno nema informacija o njoj. Najavljeni Golf R će vjerovatno stići nešto kasnije ove godine, dok povratak modela GTD pokazuje da se dizel verzije i dalje drže, čak i nakon skandala u vezi s Volkswagen Grupom.

 


Ovo bi moglo predstavljati posljednje značajno unaprijeđenje Golfa u eri vozila s unutrašnjim sagorijevanjem nakon gotovo pola vijeka prisutnosti na tržištu i proizvodnje oko 37 miliona primjeraka. Deveta generacija ovog najprodavanijeg evropskog modela u istoriji biće potpuno električna i temeljiće se na SSP platformi.

Datum objave: 24/01/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook