Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > GT AMG > Stigla prava konkurencija Porscheu 911

Mercedes-AMG GT Coupe

Stigla prava konkurencija Porscheu 911

Mercedes-AMG Coupe je "mašina" visokih performansi koja predstavlja praktičniju verziju sportskog automobila s konfiguracijom sjedišta 2+2 i potpuno varijabilnim 4Matic+ pogonom na sva četiri točka...

Kada je AMG objavio istovremeni razvoj modela SL i GT Coupe, neki zaljubljenici u automobile su izrazili kritike prema Mercedesu zbog navodnog "omekšavanja" konkurencije prema Porscheu 911, transformišući SL u model s fiksnim metalnim krovom. Međutim, sada kada je coupe model predstavljen, čini se da su te kritike bile nestrpljive. U početku će ovaj model biti dostupan samo u verzijama "63" i "55", opremljenim snažnim V8 motorima. Preostaje da vidimo hoće li kasnije biti ponuđen i četvorocilindarski motor sa 375 KS, koji se takođe koristi u modelu SL 43.

 

 

 


Najmoćniji AMG GT 63 Coupe je opremljen 4,0-litarskim V8 bi-turbo motorom, koji isporučuje impresivnih 577 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Za sprint od 0 do 100 km/h potrebno je malo više od 3 sekunde. Model AMG GT 55 Coupe nudi 496 KS i 700 Nm obrtnog momenta, omogućavajući mu da dosegne "stotku" za oko 4 sekunde. Jači coupe može postići maksimalnu brzinu od 315 km/h, dok osnovni model dostiže 295 km/h. Oba modela, "63" i "55", koriste pogon na sva četiri točka i devetostepeni automatski mjenjač, pri čemu "mokro" kvačilo zamjenjuje klasični pretvarač obrtnog momenta. V8 motor ravnomjerno distribuira snagu između obje osovine, ali takođe može preusmjeriti svu snagu ka zadnjoj osovini.

 


Ova dinamična dvojka je opremljena elektronski kontrolisanim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, sistemom upravljanja zadnjim točkovima, te kompozitnim kočionim diskovima, sa prednjim diskovima promjera 390 mm. Planirano je da će AMG kasnije tokom ove godine dodati keramičke kočnice sa većim diskovima od 420 mm na prednjem dijelu. Obje verzije dolaze sa sportskim vješanjem koje koristi poluaktivnu hidrauličnu stabilizaciju, adaptivnim amortizerima te sistemom za podizanje prednjeg dijela vozila za do 30 mm.

Datum objave: 22/08/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook