Sa 4.450 mm dužine i 1.511 mm širine, Formentor je 87 mm duži i 104 mm niži od Atece, što mu daje sportski izgled zajedno sa naborima na blatobranima. Na zadnjem dijelu se ističe svjetlosna grupa koja se u jednoj liniji proteže preko vrata prtljažnika cijelom širinom, po ugledu na model Cupra Leon. Formentor je i dizajn kontrolne table sa digitalnim pokazivačima „pozajmio“ od Leona, a u kabini se ističu detalji u bakrenoj nijansi na šavovima sjedišta, oblogama vrata, ventilacionim otvorima i upravljaču. Na središnjem dijelu table dominira 12-inčni displaj infotaiment sistema odjetljiv na dodir, sa Android Auto i Apple CarPlay aplikacijama koje se povezuju sa pametnim telefonima bežičnim putem.
Pored navedenih kozmetičkih detalja, Formentor sa modelom Leon dijeli i dvije opcije pogona. Prvi je plug-in hibridni sistem koji kombinuje 1,4-litarski benzinski turbo agregat i električni motor koji zajedno isporučuju 245 KS i 400 nm obrtnog momenta. Baterija od 13 kWh omogućava Formentoru autonomiju od 50 kilometara autonomije u potpuno električnom režimu. U najjačoj varijanti Formentor koristi dvolitarski benzinski turbo agregat koji isporučuje 310 KS pri obrtnom momentu od 400 Nm na sva četiri točka. Performanse još uvijek nisu potvrđene, ali se očekuje mogućnost postizanja ubrzanja od nule do 100 km/h za oko pet sekundi.
Obe poogonske varijante Formentora dolaze sa sedmostepenim automatskim mjenjačem, sa mogućnošću manuelnog prebacivanja brzina pomoću ručica iza upravljača. Obje verzije u standardnmoj opremi dolaze sa mnoštvom sigurnosnih sistema i asistencije u vožnji najnovije generacije. Dolazak na evropsko tržište se očekuje u drugoj polovini ove godine, a početna cijena ovog modela će se kretati oko 44.000 eura po jedinici.