Brend Fiat se vratio na Sajam potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu, najuticajnijoj manifestaciji visoke tehnologije na svijetu, sa dva velika noviteta koji uključuju novi električni model 500, predvodnika strategije elektrifikacije brenda. CES® 2023, koji je trajao od 5. do 8. januara, je svjetska pozornica za inovacije i idealno okruženje za Fiat, globalni brend koji promoviše „tech it easy“ pristup tehnologiji koja je pristupačna svima tako što nudi jednostavnu i intuitivnu tehnologiju.
U vezi sa tim, Fiat prvi put donosi publici prvi auto salon u metaverzumu na svijetu: Fiat Metaverse prodavnicu. Ova revolucija korisničkog iskustva je dostupna zahvaljujući saradnji sa kompanijama MicrosoftiTouchcast, na štandu kompanije Microsoft, koji se nalazio u hali West, i koja stvara doživljaj salona iz udobnosti doma. Pored Fiat Metaverse prodavnice, novi 500 je takođe bio centar pažnje u zoni Free2Move štanda kompanije Stellantis. Obje ove inicijative oslikavaju temeljne vrijednosti brenda Fiat, koje daju prioritet potrebama kupaca, a istovremeno ostajući relevantni u eri konstantnih promjena.
Cilj brenda Fiat je da unese revoluciju u korisničko iskustvo u SAD-u, preokrećući paradigmu gdje, kao alternativu odlaska u salon dilera, on donosi iskustvo pravo u domove kupaca.