Za pogon Jette Hybrid brinu 1.4 TSI, 4-cilindraš (110 kW / 150 KS), 7-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom i električni motor (20 kW). Highlight: pritiskom na dugme Jetta Hybrid će u električnom modusu postići brzinu do 70 km/h uz domet do 2 kilometra, bez emisija CO2 ili Nox. Time je Jetta Hybrid, nakon Touarega, drugi Volkswagen, čiji pogonski modul ujedinjuje benzinski i električni motor.
Dizajn Koncepta E-Bugster odiše sasvim posebnom dinamikom, zahvaljujući prije svega spuštenom krovu, skraćenim prozorima i 20 inčnim felgama. U skladu s vremenom, opremljen je elektromotorom težine 80 kg i snage 85 kW, čija autonomija iznosi 180 kilometara – bez emisije štetnih tvari. Uz to, E-Bugster koristi regenerativni sistem kočenja kod kojeg se dio kinetičke energije pretvara u električnu, koja se potom „skladišti“ u bateriju. Sistem tako omogućava korištenje dodatne snage automobila onda kada je to potrebno.„Nova Jetta Hybrid i Koncept E-Bugster još jednom dokumentuju činjenicu da je Volkswagen sinonim za emociju i užitak vožnje, ali i za ekološki održivu mobilnost ", objašnjava dr. Ulrich Hackenberg, Volkswagenov član Uprave zadužen za razvoj.