Naslovna > Automobili > Volkswagen > T-Cross > T-Cross bez dijela kamuflaže

Volkswagen

T-Cross bez dijela kamuflaže

Prema dizajnerskim crtežima koje smo imali priliku vidjeti, serijska verzija modela T-Cross će imati zadnja svjetla četvrtastog oblika koje će biti povezane jednom svetlećom linijom...

 

 

Volkswagen je počeo sa testiranjem prototipa svoga modela T-Cross koji je fotografisan tokom jedne od testnih vožnji gdje if I saw da ovaj novitet na sebi sada ima veoma malo kamuflaže. Automobil bi prema nekim najavama trebao bi biti zvanično predstavljen u oktobru. Kako dizajnerski crteži kažu serijska verzija modela T-Cross će imati zadnje svetlosne jedinice četvrtastog oblika koje će biti povezane jednom svetlećom linijom. Ovo će biti četvrti SUV model kompanije Volkswagen u gami, a biće i najmanji i najjeftiniji, s obzirom da će biti pozicioniran ispod modela T-Roc. Prema zvaničnim informacijama koje su dali predstavnici njemačkog brenda, ovaj "baby" SUV će biti dugačak 4,107 mm i visok 1,558 mm, što znači da će za malo biti veći od modela Polo. Ne samo to, već će i ova dva modela biti bazirana na istoj MQB A0 platformi, te iz komapnije navode da će T-Cross imati prostranu unutrašnjost i najveći prtljažnik u klasi koji će imati zapreminu od 455 litara. Ovaj automobil biće glavni konkurent vozilima kao što on Nissan Juke i Renault Captur, a prodavaće se sa tri benzinske i jednom dizel opcijom. Prva dva benzinca će imati jednolitarski TSI pogonski agregat koji razvija 93 i 113 ks, dok će treći posjedovati TSI agregat radne zapremine 1,5 litara koji će razvijati 148 ks. Jedini TDI agregat koji će biti u ponudi će razvijati 93 ks. Za sve agregate će biti dostupni i manuelni i automatski mjenjači, a svi modeli će imati pogon samo na prednjim točkovima. Prodaja ovog noviteta očekuje se na ljeto naredne godine. Ovaj automobil biće glavni konkurent vozilima kao što on Nissan Juke i Renault Captur, a prodavaće se sa tri benzinske i jednom dizel opcijom. Prva dva benzinca će imati jednolitarski TSI pogonski agregat koji razvija 93 i 113 ks, dok će treći posjedovati TSI agregat radne zapremine 1,5 litara koji će razvijati 148 ks. Jedini TDI agregat koji će biti u ponudi će razvijati 93 ks. Za sve agregate će biti dostupni i manuelni i automatski mjenjači, a svi modeli će imati pogon samo na prednjim točkovima. Prodaja ovog noviteta očekuje se na ljeto naredne godine. Ovaj automobil biće glavni konkurent vozilima kao što on Nissan Juke i Renault Captur, a prodavaće se sa tri benzinske i jednom dizel opcijom. Prva dva benzinca će imati jednolitarski TSI pogonski agregat koji razvija 93 i 113 ks, dok će treći posjedovati TSI agregat radne zapremine 1,5 litara koji će razvijati 148 ks. Jedini TDI agregat koji će biti u ponudi će razvijati 93 ks. Za sve agregate će biti dostupni i manuelni i automatski mjenjači, a svi modeli će imati pogon samo na prednjim točkovima. Prodaja ovog noviteta očekuje se na ljeto naredne godine. Jedini TDI agregat koji će biti u ponudi će razvijati 93 ks. Za sve agregate će biti dostupni i manuelni i automatski mjenjači, a svi modeli će imati pogon samo na prednjim točkovima. Prodaja ovog noviteta očekuje se na ljeto naredne godine. Jedini TDI agregat koji će biti u ponudi će razvijati 93 ks. Za sve agregate će biti dostupni i manuelni i automatski mjenjači, a svi modeli će imati pogon samo na prednjim točkovima. Prodaja ovog noviteta očekuje se na ljeto naredne godine. 

Datum objave: 02/08/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook