Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > Tehnološko osvježenje
FOTO GALERIJA (27)

Mercedes C-Klase 2018.

Tehnološko osvježenje

Kako bi zadržao lidersku poziciju u premijum srednjoj klasi Mercedes je dizajnerski osvježio i tehnološki osavremenio C-Klasu. Novosti ima i u pogonskoj gami, koja će biti obogaćena sa novim rednim četvero i šestocilindarskim motorima…

Stara kockarska izreka glasi da se „karta koja dobija ne mijenja“. Za njemački Mercedes-Benz ona ipak nema značaj, jer se on nikad ne kocka sa ugledom svojih najvažnijih modela bez obzira na njihove dobre prodajne rezultate. Podsjećamo da je aktuelna C-Klasa, koja je na tržištu od 2014. godine, do sada našla put do više od 600.000 evropskih kupaca i prošlu godinu završila na prvom mjestu u srednjoj premijum klasi, sa 176.915 isporučenih jedinica. Godinu prije za nju se odlučilo 176.038 kupaca, a 2015. godine tri hiljade manje. Istovremeno, najljući konkurenti poput Audija A4 i BMW 3 su ostali na pristojnoj distanci. Sve ovo aludira na to da Mercedes nije imao prijeke potrebe za osvježavanjem aktuelne C-Klase, koja je za modelsku 2018. godinu ipak dobila novo lice i naličje, određena tehnološka unapređenja u enterijeru i nove motore.

 

 

Mercedes je za sada objavio pouzdane informacije o prva dva aspekta, dok je detalje oko pogona sačuvao za zvaničnu premijeru. S obzirom na odlične prodajne rezultate, minimalne dizajnerske promjene s vana su i više nego očekivane. Nakon poprilično konzervativnog dizajna prethodne C-Klase elegantno zaobljeni aktuelni model je u potpunosti pogodio sve ono što evropski kupci žele i očekuju od Mercedesa. Kao značajan adut pokazala se i velika sličnost sa reprezentativnom S, odnosno broj manjom E-Klasom. S prednje strane redizajnirani model se prepoznaje po novim standardnim LED svjetlima, koja u najskupljoj Multibeam LED verziji dolaze sa 84 nezavisne diode. Svjetla su u potpunosti automatizovana i imaju visok stepen efikasnosti u osvjetljavanju puta bez zasljepljivanja vozača i pješaka koji dolaze u susret C-Klase. S prijeda je primjetan i novooblikovani branik, dok na zadnjem dijelu dah svježine donose nova grafika LED svjetala i restilizovan branik sa izraženijom hromiranom lajsnom u dnu. Unutrašnjost je digitalno modernizovana i oplemenjena novim stilskim i ukrasnim detaljima poput ukrasnih umetaka u dezenima smeđeg oraha i antracita. Po uzoru na ostale kućne modele i C-Klasa je dobila opcione digitalne instrumente, koji se ispred vozača prikazuju na 12,3-inčnom ekranu visoke rezolucije 1.920x720 piksela.

 

 

U standardnoj opremi ostaju klasični analogni instrumenti. Vozač je dobio i novu trokraki upravljač, koji je prošle godine premijerno ugrađen u redizajniranu S-Klasu. Sa novim upravljačem su uvedene dvije velike novosti. Prva su taktilni, na dodir osjetljivi kontroleri koji su premijeru imali u E-Klasi 2016. godine, a druga premještanje komandi za upravljanje tempomatom na krakove upravljača i eliminacija klasične polugice koja se do sada nalazila sa desne strane iza upravljača. Na vrhu centralnog grebena je ugrađen veći i savremeniji na dodir osjetljivi visokorezolucijski 10,25-inčni ekran, čijim funkcijama je moguće upravljati i pomoću usavršenog na dodir osjetljivog kontrolora, koji se nalazi ispred srednjeg naslona za ruku. Nove instrumente i multimediju prate drugačije presvlake sjedišta i bočnih obloga. Dosadašnje glasovne komande su dobile jednu funkciju više, odnosno mogućnost uključivanja grijača u sjedištima i podešavanje njihovog intenziteta.

 

 

Sistemi asistencije su dodatno osavremenjeni Active Distance Assist Distronic sistemom koji je redizajniranoj C-Klasi omogućio da u određenim situacijama omogući poluautonomnu vožnju. U praksi to znači da nova C-Klasa ima mogućnost samostalnog korigovanja brzine u skladu sa saobraćajnim znakovima, održavanje zadate brzine i razmaka u odnosu na ostala vozila, te automatskog prestrojavanja i preticanja vozila ispred na putevima sa dvije i više traka u istom smjeru. Glavni „krivac“ za veliki napredak autonomnih sistema u ovom slučaju je ugradnja najnovije generacije radara, odnosno kamere, koja omogućava pregled puta sa dometom od čak 500 metara. Kao i do sada, kupci će moći da biraju između četiri paketa opreme: Basic, Avantgarde, Exclusive i AMG. Prva tri paketa sa sobom donose karakteristične konfiguracije glavnih svjetala i drugačije stilske dodatke na branicima. AMG model od ostalih paketa jasno se razlikuje po serijskoj maski hladnjaka sa dijamantskim efektom.

 

POGON
Mercedes je taktički najavio da će redizajniranu C-Klasu ponuditi sa novim rednim benzinskim i dizelskim četvero i šesto cilindarskim motorima, te jednom plug-in hibridnom pogonskom kombinacijom. Za sada je potpuno izvjesno da će dizelska gama biti osvježena sa novim 2.0-litarskim četverocilindarskim motorom sa 258 KS i 370 Nm, koji će biti kombinovan sa devetostepenim automatikom. Sve ostale pogonske kombinacije biće potvrđene nakon sajma automobila u Ženevi.

 

Datum objave: 15/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook