Naslovna > Motocikli > Trajal za pobjede i uživanje
FOTO GALERIJA (12)

Montesa Cota 4RT

Trajal za pobjede i uživanje

Honda je predstavila novi trajal model Montesa Cota 4RT, mašinu dizajniranu na bazi uspješnog prethodnika, ali sa poboljšanjima koja su zadužena za ispunjavanje dva cilja – ostvarivanje pobjeda i maksimalni užitak u vožnji...

Montesa Cota 4RT za ovogodišnju sezonu predstavljena je u španskom Le Comes u Barceloni od strane profesionalnih vozača trajal takmičenja iz Repsol Montesa HRC tima - Toni Boua i Takahiša Fudžinamija. Oba modela imaju identičnu šasiju i dijele istu baznu termodinamičku grupu. Okvir, komponente ogibljenja i rezervoar goriva ovaj put su izrađeni od anodiziranog aluminijuma, što je uz finiš u crnoj boji ovom modelu sada podarilo još moderniji izgled. Što se tiče motora, japanski proizvođač se i dalje oslanja na četvorotaktnu tehnologiju, oplemenjenu elektronskim PGM-F1 ubrizgavanjem goriva, ali prilagođenu da premašuje zahtjeve Euro 3 standarda o izduvnim gasovima. Ovaj jednocilindraš zapremine 249 ccm nudi veoma progresivne performanse sa munjevitim odgovorom na svako odvrtanje ručice gasa. Dodamo li ovakvim karakteristikama agregata i kapacitetno ogibljenje sa Showinim komponentama i ekskluzivnim Pro link sistemom na zadnjem točku, dolazimo do zaključka da je mnogo truda uloženo da bi se postigla optimalna trakcija, bez obzira na okolnosti vožnje i težine terenskih prepreka.

 

 

 

 

 

U pogledu dizajna, glavni novitet kod modela za ovu sezonu leži u novom Rrental upravljaču, koji je masivniji, ali koji istovremeno nudi veću robusnost i lakoću upravljanja. Montesa Cota 4RT stiže i sa novim dekorom, uključujući i završni na točkovima sa atraktivnom anodizacijom u boji zlata. Uz klasični model dostupna je i Cota 4RT Repsol, ekskluzivna Race replika originalne takmičarske Repsol Montesa HRC varijante. Ovaj model dolazi sa potpunim kitom opreme, uključujući lagani aluminijumski set držača za noge, a tu su i dijelovi izrađeni od karbona, kao što su prednji nosač svjetla, štitnici viljuške, te zaštitni poklopac kvačila, auspuha i prigušivača. Što se tiče boja, ovaj model bazira se na repsol liniji, sa brojnim elementima ofarbanim u narandžastom koloritu. Kao i svi modeli Montesa Cota i verzija 4RT biće proizvedena isključivo u pogonima Montesa Honda, odakle će se plasirati širom svijeta po cijenama od 7.149, odnosno 7.699 evra, koliko košta takmičarska Repsol varzija.

Datum objave: 09/05/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook