Naslovna > Automobili > Audi > A3 > Treća generacija na Salonu u Ženevi

Audi A3

Treća generacija na Salonu u Ženevi

Na ovogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi, Audi nam je svojim konceptnim verzijama dao naslutiti kakav će novi Audi A3 biti

Nakon što je na ovogodišnjem Sajmu u Ženevi prikazao koncept, 2012. godine Audi će u Švicarskoj prikazati automobil iz mass produkcije, svoj premium model iz C segmenta, A3.  Treća generacija A3 pratiće trend ovog proizvođača o smanjenju težine automobila, pa će biti lakša od prethodnika te učinkovitija sa manjom potrošnjom goriva. U intervjuu za njemački magazin Auto Motor und Sport, Audijev glavni dizajner Stefan Sielaff je rekao da je novi A3 jasan odgovor na BMW serije jedan i nadolazeću A klasu iz Mercedesa.

 

Zato se očekuje da će novi A3 biti znatno drugačiji od trenutno aktuelnog modela. Sielaff je izjavio da kompanija ulaže mnogo u razvoj ovog automobila, pogotovo u sve ono što ima veze sa preciznošću i kvalitetom, što će moći osjetiti kupci i znati zbog čega su dali novac. 

 

Novi A3 će biti prvi model razvijen na MQB platformi, koja će kasnije služiti za modele od Pola do Passata. Platforma je dizajnirana tako da se agregati ugrađuju isključivo poporečno, ali je u tolikoj mjeri fleksibilna da će se na njoj moći izrađivati modeli raznih veličina.  Ova fleksibilnost platforme će se primjenjivati i na A3, koji će se nuditi u četiri izvedba i sa dva različita međuosovinska rastojanja.

 

 

Trovratna verzija i kabriolet imat će 4,26 m dužine i 2.595 mm međuosovinskog razmaka, dok Sportback (petovratna verzija) i sedan sa četvera vrata imaju nešto duži međuosovinski razmak od  2.630 mm.„Mi smo u osnovi stvorili dva para, slično rasponu između modela A4 i A5. Prednji kraj će biti identičan u sve četiri verzije, ali limuzina i kabriolet će imati šire blatobrane i malo drugačiji oblik bočne stranice i stražnja svjetla“ – rekao je Sielaff. 
Unutrašnjost A3 bit će identična konceptu A3 e-tron prikazanom na Shanghai Motor Show. Dakle bijela koža će pšokrivati ploču s instrumentima na kojima će se isticati četiri velika otvora za zrak.

 


Novi A3 bit će za oko 10 % lakši od svog prethodnika, a od motora dobiće novi VW-ov 1,4 litarski TFSI agregat sa 140 KS čija je glavna karakteristika sistem za deaktivaciju cilindara. Dakle ako agregat nije isuviše opterećen, radiće na dva cilindra te tako doprinijeti uštedi goriva. Iako je ostalo još šest mjeseci do zvaničnog predstavljanja, čini se da je A3 već sada spreman, jer se sve zna do detalja. A kada je Audi u pitanju, uskoro trebamo očekivati i nasljednika TT-a, potom novi Q7, nasljednika R8 i jedan od modela koji će zamijeniti A4/A5 modele. 

Datum objave: 21/10/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook