Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > E klasa > „Trokraka zvijezda“ predstavila novi šestocilindarski hibrid sa 603 KS

Mercedes-AMG E53

„Trokraka zvijezda“ predstavila novi šestocilindarski hibrid sa 603 KS

U poređenju sa ne-AMG E-Klasom, "53" ima čvršću karoseriju, veće kočnice i standardno upravljanje sa zadnjim točkovima. Sportski E model dobija nešto agresivniji dizajn sa širim prednjim blatobranima i četiri okrugla završetka izduvnih cijevi...

Novi Mercedes E-Klasa u AMG verziji "53" će biti prvi model AMG linije koji će biti hibrid, a biće dostupan kao limuzina i karavan. Uobičajeno je da se elektrifikacija motora sa unutrašnjim sagorijevanjem povezuje sa smanjenjem veličine motora, ali to nije slučaj sa ovim modelom. Umjesto toga, AMG Lite verzija zadržava redni šestocilindarski motor, koji sada ima zapreminu od 3 litre i proizvodi više snage nego prethodni model. Stari AMG E53 je imao 429 konjskih snaga, dok novi model ima turbo punjeni šestocilindarski motor koji razvija 443 konjskih snaga. Ovaj agregat sada radi zajedno sa električnim motorom snage 161 konjskih snaga, što omogućava ukupan sistemski izlaz od 577 konjskih snaga. Aktiviranjem funkcije "Race Start", ukupna snaga se privremeno povećava na 603 konjske snage. Sa 750 Nm obrtnog momenta na raspolaganju, dolazi do značajnog povećanja obrtnog momenta u poređenju sa prethodnim modelom koji je imao 520 Nm.

 

 

 


To je dovoljno elektrifikovane snage za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi za limuzinu, dok nešto teži karavan za to zahtijeva dodatnih 0,1 sekundu. Obje su elektronski ograničene na 250 km/h, ali opcioni AMG paket za vozača omogućava širenje ograničenja na 280 km/h za limuzinu i 275 km/h za karavan. Kada radi samo na električnoj energiji, novi modeli E53 postižu maksimalnu brzinu od 140 km/h. Limuzina i SUV duo prate najnoviji GLE 53 u usvajanju plug-in hibridnog sistema. Montiran ispod poda prtljažnika je baterijski paket sa korisnim kapacitetom od 21,22 kWh, a Mercedes tvrdi da je to dovoljno da pokrije više od 100 kilometara u WLTP ciklusu bez trošenja benzina. Baterijski paket obezbjeđuje energiju za elektromotor ugrađen u devetostepeni automatski mjenjač kako bi se uštedjelo na prostoru.

 


Mercedes ne planira verzije sa dvoja vrata jer AMG E53 Coupe i AMG E53 Convertible neće se vratiti za novu generaciju. Međutim, ovaj luksuzni njemački brend te automobile zamjenjuje novim CLE53 modelima, koji takođe imaju redni šestocilindarski motor, ali nisu plug-in hibridi. Stiže i novi E63, a i on se očekuje da dobije priključak za punjenje. Nažalost, snažni V8 motor odlazi kako bi napravio prostor za redni šestocilindarski motor. Četvorocilindarski C63 i V8 S63 već su elektrifikovani, što pokazuje da dani AMG performantnih automobila sa čistim termičkim  konfiguracijama polako prolaze. Očekuje se da će stići kod dilera kasnije ove godine, a cijene će biti objavljene bliže lansiranju.

Datum objave: 11/03/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook