Naslovna > Vijesti > Tržišni udio u Evropi do 2022. porasće na 8 %

Opel predstavio nacrt plana rasta do 2022.

Tržišni udio u Evropi do 2022. porasće na 8 %

Opel se fokusira na tri strateška prioriteta: modele, robne marke („brand“) i poboljšanje tržišnog položaja...

Opel je predstavio ažuriranu varijantu svoje poslovne strategije DRIVE!2022. Naime, kompanija je sebi postavila pet strateških ciljeva: do 2022. Opel i Vauxhall namjeravaju doseći udio od 8 % evropskog tržišta s naglaskom na rast dobiti. Cilj je ostvariti dobit (zarada prije oporezivanja, EBIT) od 5 %, te istovremeno dodatno povećati kvalitet svojih proizvoda te zadovoljstvo kupaca i zaposlenika.

 

Opelov glavni izvršni direktor dr. Karl-Thomas Neumann rekao je: “Proteklih je mjeseci tim na čelu Opela radio na unaprjeđenju incijative DRIVE!2022. Već smo proveli pripreme za implementaciju plana u koracima. U tome nas posve podržava naša roditeljska kompanija General Motors.“

 

Opel se fokusira na tri strateška prioriteta: modele, robne marke („brand“) i poboljšanje tržišnog položaja. Ofanziva modela i motora nastavlja se brzim tempom: od 2014. do 2018. plan je predstaviti ukupno 27 novih modela i 17 motora.

 

Drugi je strateški prioritet jačanje Opelova imidža kao emocionalne i pristupačne njemačke robne marke. Te se vrijednosti promiču kroz faktore poput tehničkih inovacija, njemačkih inženjerskih vještina i dobre vrijednosti za novac. Tehničke inovacije, na primjer, predstavlja OnStar – novi nivo mogućnosti povezivanja u vozilima koja će počevši od 2015. pretvoriti automobil u bežični hotspot.

 

Ciljevi vezani uz tržišni udio i rast predstavljaju treći prioritet. Do 2022. Opel namjerava povećati tržišni udio u Njemačkoj sa 7,2 na 10 %. U Evropi, uključujući Rusiju i Tursku, tvrtka namjerava povećati tržišni udio s trenutnih 5,8 na 8 %. Do 2022. Opel planira zajedno sa svojom britanskom sestrinskom robnom markom Vauxhall, zasjesti na drugo mjesto na evropskom tržištu osobnih automobila.

 

Opel je prvi put najavio desetogodišnji plan DRIVE!2022 u ljeto 2012. Godine 2013. kompanija  je već ostvarila značajan operativni napredak: više je nego upola smanjila svoje gubitke u Europi. Opel očekuje da će 2014. biti godina izazova. S jedne strane tvrtka nastavlja poboljšavati svoje operativno poslovanje, a s druge jednokratni troškovi poput zatvaranja fabriku u Bochumu i promjenljivo tržište valuta negativno utječu na zaradu. Opel namjerava zahvaljujući cijelom nizu mjera – poput manjih troškova proizvodnje i strukturnih troškova, poboljšanog korištenja kapaciteta fabrika, većih prihoda od prodaje i poboljšanog profila robne marke – do kraja desetljeća ponovno poslovati u plusu.

Datum objave: 11/06/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook