Naslovna > Automobili > Porsche > Taycan > Turbo GT najmoćniji Porsche u istoriji

Porsche Taycan

Turbo GT najmoćniji Porsche u istoriji

Kada je riječ o težini, najmoćniji Taycan svih vremena je 75 kg lakši od Turbo S zahvaljujući masovnoj upotrebi karbona, koji je korišćen za centralne stubove, poklopce ogledala, bočne pragove i poklopac prtljažnika...

Porsche Taycan Turbo GT je, jednostavno rečeno, najmoćniji Porsche u istoriji, sposoban da postavlja rekorde za električne automobile na legendarnim njemačkim i američkim stazama. Ova njemačka limuzina proizvela je neke veoma impresivne brojke. Porsche Taycan Turbo GT dostupan je u "običnoj" verziji, kao i sa Weissach paketom, koji uvijek znači najekstremnije varijante u Zuffenhausenu, a Taycan nije izuzetak. Turbo GT pokreće pogonski sklop koji koristi novi, snažniji motor montiran na zadnjem dijelu vozila sa maksimalnom „strujom“ od 900 ampera, 300 više nego u ostalim modelima u ponudi. To rezultira većom snagom i obrtnim momentom, ali to nije sve, korišćen je silicijum karbid kao poluprovodnički materijal omogućavajući veće frekvencije prebacivanja.

 

 

 


Rezultat je 789 konjskih snaga osnovne snage, 1.033 konjskih snaga sa kontrolom lansiranja u režimu prekomjernog pojačanja i 1.108 konjskih snaga za maksimum od 2 sekunde. To znači ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,3 sekunde na Taycan Turbo GT i 2,2 sekunde na verziji sa Weissach paketom. Porsche tvrdi da Taycan Turbo GT postiže brzinu od 0 do 200 km/h za 6,6 sekundi za prvu verziju i 6,4 sekundi za drugu, sa maksimalnim brzinama od 290 i 305 km/h respektivno. Nije naveden kapacitet baterije, ali trebalo bi da bude 98 kWh, za maksimalni domet od 555 kilometara. Naravno, ako se pogonski sklop koristi do maksimuma, domet će biti značajno smanjen.

 


Naravno, postoji i niz drugih modifikacija koje čine Porsche Taycan Turbo GT zaista jedinstvenim i ekstremnijim nego ikad. To uključuje standardni Dynamics paket sa Porsche Active Ride suspenzijom sa GT-specifičnim podešavanjem, posebne gume visokih performansi, 21-inčne kovane naplatke i optimizovani sistem kočenja od sa keramičkim pločicama. Kada je riječ o težini, najmoćniji Taycan svih vremena je 75 kg lakši od Turbo S zahvaljujući masovnoj upotrebi karbona, koji je korišćen za centralne stubove, poklopce ogledala, bočne pragove i poklopac prtljažnika bez sistema za samozatvaranje.

 


Porsche Taycan Turbo GT se trudi da ostane (gotovo) neprimjetan, usklađujući se sa svojim vršnjacima, osim ako ne izaberete Weissach paket, koji uključuje fiksni zadnji spojler koji standardno pruža 220 kg aerodinamičkog potiska. Takođe, postoje različiti dodatni aerodinamički elementi, poput novog prednjeg difuzora. Obje verzije dolaze sa LED matrix prednjim svjetlima kao standardom, a na zahtjev i bez dodatnih troškova, HD LED matrix svjetla.

 


Unutrašnjost sadrži navedena sjedišta obložena karbonskim vlaknima i, kao i kod farova, električno podesiva sjedišta su dostupna bez dodatnih troškova. Ako se odabere Weissach paket, nema zadnjih sjedišta, podnih prostirki ni centralnog sata Chrono Pack, tako da, zahvaljujući i drugim poboljšanjima, kao što je pojednostavljeni otvor za utovar koji se otvara ručno, dodatnih 70 kg se uštedi u poređenju sa Turbo GT. Cijene za Porsche Taycan Turbo GT počinju od 217,896 evra, a isporuke se očekuju u proljeće.

Datum objave: 12/03/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook