Naslovna > Automobili > Nissan > X-Trail > U Šangaju debituje nova generacija Nissanovog SUV-a

Nissan X-Trail

U Šangaju debituje nova generacija Nissanovog SUV-a

Četvrta generacija popularnog modela japanskog proizvođača na evropsko tržište dolazi sljedeće godine sa novim e-Power hibridnim agregatima...

Obnavljanje Nissanove game SUV vozila koje je započeto krajem 2019. godine drugom generacijom Nissan Jukea, a nastavljeno početkom ove  predstavljanjem Novog Qashqaija, kompletirano je na sajmu automobila u Šangaju, gdje će debitovati četvrta generacija X-Traila. Prodaja modela u Evropi trebala bi početi u toku 2022. godine, a novi X-Trail je baziran na savremenoj CMF-C platformi Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse koju dijeli sa Qashqaijem, kao i nove e-Power hibridne agregate.

 

 


Sličnosti sa Qashqaijem su primjetne na eksterijeru vozila sa naglašenijom V-Motion prednjom maskom i suženim svjetlosnim grupama. Karakteriše ga robusnija pojava sa oštrijim i istaknutijim linijama u odnosu na prethodnika, a izgled zadnjeg kraja upotpunjavaju novi dizajn svjetala i veliki zaštitni umeci na zadnjem braniku. Enterijer će takođe dobiti svježiji izgled i bogatiju opremu, uključujući najnovije tehnološke dodatke, sa posebnim akcentom na asistenciju vozaču u cilju povećanja sigurnosti ovog porodičnog modela, a na listi opcija će se naći i treći red sjedišta.

 


X-Trail će od početka prodaje u Evropi biti dostupan sa e-Power hibridom koji kombinuje 1.5-litarski benzinski motor sa elektromotorom smještenim na prednju osovinu. Agregat će razvijati blizu 190 KS uz 330 Nm obrtnog momenta. Posebnost e-Power sistema se ogleda u činjenici da benzinski agregat služi isključivo za punjenje baterije, dok je za pogon zadužen samo elektromotor. Ova tehnologija nudi bolju efikasnost i manju emisiju CO2 od postojećih motora sa unutršnjim sagorjevanjem, te osjećaj u vožnji karakterističan za potpuno električne automobile. CMC-F arhitektura ima novi dizajn prednjeg vješanja za precizniju i dinamičniju vožnju, a biće ponuđena i opcija pogona na sve točkove sa podešavanjima za vožnju na blatu, snijegu i šljunku. Ako je sudeći po bratskom modelu Rogue koji je predstavljen za američko tržište, dimenzije će biti nešto manje, ali ne i cijena, koja će vjerovatno porasti u odnosu na prethodnika.

Datum objave: 19/04/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook