Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > A Klasa > U Sarajevu predstavljena A klasa
FOTO GALERIJA (39)

Mercedes

U Sarajevu predstavljena A klasa

U neobičnoj i za naše uslove nesvakidašnjoj prezentaciji, održanoj u Bosmal City Centru, zastupnik Mercedesa za BiH, preduzeće Autoline predstavilo je novu A klasu.

Brojne zvanice, VIP kupci, poznate ličnosti i predstavnici medija u malom show programu upoznati su sa novom A klasom.

 

U dobrom raspoloženju i prijateljskom ozračju, riječi dobrodošlice uputio je direktor AUTOlinea, gosp. Edin Grcić, koji je istakao da je „prije 15 godina, Mercedes-Benz A-klasom kreirao novi segment – premijum automobil u kompaktnoj klasi, a da se novom generacijom ovaj segment sada u potpunosti redefiniše”. “S novom A-klasom osjetit ćete puls nove generacije, sportski doživljaj i vožnju sa stilom“, dodao je.U odnosu na svog prethodnika, nova A-klasa je niža za 18 cm i redizajnirana do najsitnijih detalja. Pored emotivnog dizajna, impresioniraju snažni motori u rasponu od 80 kW (109 KS) do 155 kW (211 KS) izvanredne učinkovitosti, s emisijama ugljikovog dioksida od samo 98 g CO2/km i s najboljim koeficijentom otpora zraka u klasi od 0,27. Ovim je Mercedes-Benz još jednom pokazao da je moguće biti u trendu, a istovremeno i ekološki osviješten.

 


Nova A-klasa je u svakom pogledu tipičan Mercedes, a pritom potpuno, potpuno drugačija: atrakcija na cesti s LED svjetlosnim sklopom, upadljivim dizajnom felgi od lakog metala i jedinstvenom dijamant maskom hladnjaka. Sa klima uređajem, Audio 20 CD sistemom, električnim podizačima prozora sprijeda i straga, asistentom za svjetla i multifunkcijskim upravljačem s 12 tipki, A-klasa je potpuno opremljena već u osnovnoj izvedbi. Onaj kome to nije dovoljno, A-klasu može potpuno prilagoditi svojim individualnim željama i ukusu, uz Urban, Style i AMG Sport linije opreme, tri paketa opreme (Night, Exclusive i AMG Exclusive), te ostale dostupne opcije.

 

 

U središtu pažnje je integracija iPhonea® u vozilo, koja u kombinaciji s novim, revolucionarnim dizajnom korisničkog interfejsa, omogućava Facebook generaciji da im Mercedes-Benz A-klasa postane prirodan dom na četiri kotača. Uz Facebook, Twitter i ostale socijalne mreže, opcionalni „Drive Kit Plus za iPhone®“, zajedno sa Daimlerovim aplikacijama, u automobile unosi još više digitalnih sadržaja i servisa.Mercedes-Benz A-klasa je omiljena među bosanskohercegovačkim kupcima još od samog početka njene prodaje 1997. godine. Od tržišnog predstavljanja prije 15 godina, njen jedinstveni koncept predstavljao je svojevrsnu prekretnicu i pokretačku snagu u kompaktnom segmentu. Put do kupca pronašlo je oko 2,2 miliona primjeraka A-klase širom svijeta. Nova A-klasa zasigurno će nastaviti ovu uspješnu priču i dodatno doprinijeti povećanju prodaje Mercedes-Benz putničkih vozila u narednim godinama.

Datum objave: 21/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook