Iako se na snimku ne primjećuju neke novosti koje bi Chiron mogao pokazati na predstojećem sajmu automobila, nadamo se da će ipak biti nekih promjena. Na snimku se vidi malo detalja poput zadnjeg krila i možda drugačije linije zadnje svjetlosne grupe, ali neke druge promjene ne primjećujemo. Jedna od novosti bi svakako mogla biti nova kočiona kliješta izrađena 3D print tehnologiji, o čemu smo već ranije pisali.
http://automoto.ba/stranica/bugatti-eksperimentise-sa-tehnologijama_7702.html
Na objavljenom snimku se primjećuju drugačiji završeci izduvnih cijevi, koji su sada okruglog oblika umjesto četvrtastog, što može biti znak da se ipak radilo na nekom unapređenju izduvnog sistema u cilju popravljanja performansi.
S obzirom da je Koenigsegg Agera RS trenutni vlasnik svjetskog rekorda za najbrži produkcijski automobil na svijetu, nadamo se da je Bugatti spreman za borbu i povratak na tron sa kojeg je skinut Veyron Supersport. Testni vozači su u nezvaničnim izjavama rekli da je Chiron sa uklonjenom fabričkom blokadom sposoban za probijanje granice od 450 km/h, a nama ostaje da sačekamo i vidimo da li je borba za najbržeg opet otvorena...