Naslovna > Automobili > Ford > Puma > Veliki ekrani i mali 1,0-litarski motor

Nova Ford Puma ST

Veliki ekrani i mali 1,0-litarski motor

Kao što je obećao još 2022. godine, Ford će uskoro lansirati potpuno električni model Puma Gen-E, koji se očekuje kasnije ove godine. Čini se da će novi model biti baziran na istoj platformi kao i benzinski model, te će biti proizveden zajedno s standardnim verzijama u postrojenju u Rumuniji...

Ford je okončao proizvodnju modela Fiesta prošle godine, što je stavilo veći pritisak na crossover Puma koji sada treba nositi teret kao glavni predstavnik u kategoriji superminija. Iako je Puma faktički najprodavaniji putnički automobil Forda u Evropi, sada se suočava s većim očekivanjima. Za 2024. godinu stigao je redizajnirani model, iako su spoljašnje promjene minimalne. Ford ističe da su prednja svjetla sada opremljena matrix LED tehnologijom, a logotip je diskretno premješten na prednju masku. Iako nema znatnih promjena na zadnjem dijelu, kupci sada imaju više opcija za boje, uključujući novu Cactus sivu. Takođe su dostupne različite veličine naplataka, od 17 do 19 inča, kako bi se dodatno prilagodile preferencijama kupaca.

 

 

 


Otvaranjem vrata Pume, sada se pojavljuje projekcija njenog logotipa na tlu, dodajući element elegancije. Unutrašnjost automobila je značajno izmijenjena, posebno s novim Sync 4 infotainment sistemom. Na armaturnoj ploči su postavljena dva ekrana, dok su centralni ventilacioni otvori premješteni na vrh kako bi se osiguralo dovoljno prostora za 12,0-inčni ekran osjetljiv na dodir. Na lijevoj strani ekrana nalazi se 12,8-inčna digitalna instrument tabla koja više nije potpuno integrisana u armaturnu ploču, pružajući moderniji izgled unutrašnjosti. Ford je pojednostavio ponudu motora za Pumu u Evropi, eliminišući 1,5-litarski četverocilindarski dizelski motor s turbopunjačem. Takođe, model ST visokih performansi više neće biti dostupan s 1,5-litarskim turbobenzinskim motorom i 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Umjesto toga, ovaj sportski model će biti opremljen manjim 1,0-litarskim motorom uparenim sa sedmostepenim automatskim mjenjačem s duplim kvačilom. Ove promjene prate trendove prema efikasnijim motorima i naprednijoj tehnologiji u unutrašnjosti vozila.

 


To je značajno smanjenje performansi, posebno ako se uzme u obzir da je prethodna Puma ST razvijala 197 KS i 320 Nm obrtnog momenta. Novi model ST isporučuje samo 168 KS i 248 Nm obrtnog momenta. Iako su performanse nešto niže, blagi hibridni motor omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde, što je 0,7 sekundi sporije nego prethodna verzija s većim 1,5-litarskim motorom. Maksimalna brzina novog modela iznosi 210 km/h. Ostali modeli bez oznake ST takođe dolaze s 1,0-litarskim turbopunjenim benzinskim motorom. Slabija verzija ovog trocilindarskog motora pruža 123 KS i 210 Nm obrtnog momenta ili 153 KS i 240 Nm. Sa slabijim motorom i 6-stepenim mjenjačem, ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 9,8 sekundi, dok se sa sedmostepenim automatskim mjenjačem s duplim kvačilom to vrijeme smanjuje na 9,6 sekundi. Snažnija verzija trocilindraša dolazi isključivo s automatskim mjenjačem, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 8,7 sekundi. Ove promjene u performansama prate trendove ka efikasnijim motorima i smanjenju emisija.

Datum objave: 12/02/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook