Naslovna > Automobili > Hyundai > Tucson > Vizuelno uljepšavanje i tehnološka modernizacija

Hyundai Tucson

Vizuelno uljepšavanje i tehnološka modernizacija

Kako bi uhvatio korak sa sve mlađom i savremenijom konkurencijom Tucson je odmjereno dizajnerski, tehnološki i pogonski osvježen...

Tri godine nakon predstavljanja zamjenika ix35 modela, druge generacije Tucsona, Hyundai je predstavio ovaj svoj veoma popularni SUV model u osvježenom izdanju. Jedan od trenutno najuspješnijih Hyundaijevih modela u Evropi od juna 2015. godine do aprila 2018. godine prodat je u 385.346 jedinica, te trenutno drži visoku četvrtu poziciju u klasi. Ipak, blagi pad prodaje od tri hiljade jedinica u četiri početna mjeseca 2018. godine najbolja je potvrda da je Hyundai idealno tempirao vrijeme za Tucsonov redizajn. Popularni korejski SUV koji se za potrebe evropskog tržišta proizvodi u Češkoj Republici, prošao je kroz odmjerene dizajnerske promjene, dobio je novu pogonsku i multimedijalnu tehnologiju, te određene novine u izgledu i organizaciji enterijera. Odgovornost za dopadljivi Tucsonov vanjski oblik na sebe je preuzeo prvi čovjek Hyundaijevog dizajna, šezdesetpetogodišnji Nijemac Peter Schreyer. Nije poznato da li je on radio i na njegovom redizajnu, ali je činjenica da se osnovna forma nije puno promijenila. Sprijeda su u prvom planu nova glavna svjetla sa izmijenjenom grafikom i oštrijim Bi-LED „potpisom“. Kako bi osvjetljenje puta bilo što efikasnije Hyundai je dodatno unaprijedio njihovo aktivno prilagođavanje konfiguraciji puta.

 

Tu su i nova LED dnevna svjetla, koja nas oblikom neodoljivo podsjećaju na prošlu generaciju Santa Fea. Između moderno oblikovanih i savremenih svjetlosnih grupa ubačena je nova kaskadna maska hladnjaka, koja je dobila naglašeniju, uglastu formu, te četiri poprečne hromirane letvice umjesto dosadašnje tri. Sa redizajnom je promijenjen prednji branik sa svijetlim centralnim dijelom, koji naglašava off-road karakter automobila. Bočni dio automobila je ostao netaknut, a za dah svježine su zaslužni novi dezeni 17, 18 i 19-inčnih alu naplataka. Zadnja svjetla i branik su u potpunosti redizajnirani. Dosadašnja jednostavna, ali estetski dopadljiva crveno-bijela kućišta zadnjih svjetala su puno više „pocrvenila“, a tu je i nova grafika dodatno naglašena sa LED diodama. Reflektujući katadiopteri su podignuti više kako bi automobil bio još uočljiviji po mraku. Krovna antena, takozvano „ajkulino peraje“ je postala standardni dio opreme, a tu su i novi dupli, hromirani izduvni otvori. Za kraj treba primijetiti da novi Tucson i bez radikalnih dizajnerskih promjena kao cjelina izgleda svježije i modernije. Sličan zaključak bi se mogao uputiti i prema novom enterijeru. Najveće dizajnerske promjene je pretrpio centralni dio instrument panela.

Dosadašnji na dodir osjetljivi ekran multimedije, koji je bio integrisan u instrument panel je izdvojen u formi zasebnog tableta sa 7 ili 8-inčnim ekranima. Multimedija je kompatibilna sa CarPlay i Android Auto aplikacijama, a podržava i  Bluetooth bežično povezivanje. Nova navigacaija nudi 3D kartografiju, te servisne informacije u realnom vremenu. Prostor ispod ekrana multimedije iskorišten je za ugradnju širokih i lijepo stilizovanih laminiranih ventilacionih otvora, koji preciznije usmjeravaju svjež vazduh od dosadašnjih. Instrument tabla je po horizontali dobila i stilizovani umetak, koji unosi dodatnu svježinu u kabinu. Blago je izmijenjen i dio ispred mjenjača gdje se sada mogu naći bežični punjač za telefon i USB priključci. USB i klasične „upaljač“ utičnice su dostupne i putnicima u drugom redu sjedišta. Kupcima će na raspolaganju biti i novi dezeni platnenih i kožnih presvlaka sjedišta. Kada je riječ o sigurnosti u Hyundaiju ističu da je uz redizajnirani Tucson dostupan kompletan SmartSense paket sigurnosnih sistema. To u praksi znači da će vozač moći da se osloni na pomoć sistema za registrovanje opasnosti ispred vozila i automatsko kočenje. Savremena elektronika kontroliše i putanju u saobraćajnoj traci, nadgleda mrtve uglove, prati ograničenje brzine i generalno upozorava vozača na potencijalne opasnosti. Orijentaciju prilikom manevrisanja olakšava sistem širokougaonih kamera sa vizuelnim i senzorskim nadzorom okoline vozila pod uglom od 360 stepeni. Zahvaljujući Smart Cruise Control sistemu sa Stop i Go funkcijom novi Tucson ima mogućnost automatskog održavanja brzine kretanja sa mogućnošću kočenja, ubrzanja i potpunog zaustavljanja. Više detalja o cijenama i početku prodaje redizajniranog Tucsona na evropskom tržištu biće poznato do kraja ljeta kada se očekuje i zvanično predstavljanje ovog modela.


POGON
Pogonska gama u budućnosti će se oslanjati na po dva benzinska i dizelska motora. Ljubiteljima dizelaša ponuđen je novi 1,6-litarski CRDI motor, kao zamjena za dosadašnji 1.7. On će biti dostupan u verzijama sa 115 i 133 KS, sa prednjim ili 4x4 pogonom. Iznad njega je dvolitarski motor sa 186 KS, koji će se serijski kombinovati sa  pogonom na sve točkove i šestostepenim mjenjačem. Kao opcija uz njega se nudi novi osmostepeni automatik. Benzinska gama se zasniva na 1,6-litarskom GDI atmosfercu sa 132 KS i istolitarskom turbo motoru sa 177 KS. Slabiji benzinac se može kombinovati samo sa prednjim pogonom, dok je jači dostupan sa oba, te sa sedmostepenim DCT automatikom sa dva kvačila.
 

Datum objave: 22/10/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook