Naslovna > Vijesti > Volvo na Sajmu u Ženevi

Geneva Motor Show

Volvo na Sajmu u Ženevi

Volvo će sajam u Ženevi „napasti“ vrhunskom efikasnošću i voznom dinamikom upakovanom u kompaktno tijelo. Naime, predstavljanje potpuno novog Volva V40 savršeno se poklapa sa ekološkim i downsizing trendovima koje slavi ovogodišnji sajam u Ženevi.

„Volvo V40 dokazuje da vrhunska efikasnost u kompaktnom pakovanju može biti kombinovana sa uzbudljivim voznim mogućnosti i svim elementima koje se očekuju od istinskog premium vozila“ - tvrdi Stefan Jacoby, predsjednik Volvo Car korporacije.

 

Obzirom da se nad automobilsku industriju nadvio oblak teškog enonomskog stanja i rastućih cijena goriva, posvećenost Volva da ponudi uzbudljiv spoj efikasnosti i dinamike, daje švedskoj kompaniji značajnu prednost u utrci prema održivoj automobilskoj budućnosti.„Ukupno smanjenje potrošnje od 13 posto u protekle dvije godine svrštava nas u sami vrh evropskih proizvođača automobila, kada je u pitanju smanjenje potrošnje. U 2012. godini pravimo dodatne korake u tom pravcu“ - tvrdi Jacoby.Novi Volvo V40 jača vodeću poziciju švedske marke. Tako D2 verzija u prosjeku troši tek 3,6 litara i emitira 94 g/km ugljen dioksida. No vozne mogućnosti i premium opremljenost nisu žrtvovani.


 

Volvo C30 sa emisijom od 94 g/km
Volvo ponuda sada uključuje četiri modela sa emisijom ugljen dioksida ispod 100 g/km. Novom Volvu V40 D2, pridružit će se i Volvo C30 sa identičnom emisijom od 94 g/km, dok postojeći modeli S40 i V50 emitiraju 99 g/km ugljen dioksida. Pored njih, tu su i četiri modela sa emisijom ugljen dioksida ispod 120 g/km - S60 (114 g/km), V60 (119 g/km), V70 (119 g/km) i S80 (119 g/km).

Početak prodaje Volva V60 Plug-in Hybrida u 2012. godini
Tokom ove godine, Volvo će započeti prodaju modela V60 Plug-in Hybrid, koji u hibridnom modu troši tek 1,9 litara na 100 km, odnosno emitira 49 g/km ugljen dioksida. Pored toga u električnom modu je bez ikakvih štetnih emisija moguće preći do 50 km. Potpuna suprotnost je kombinovana snaga 215 + 70 KS (440 + 200 Nm), koja od ovog automobila čini pravu vozačku mašinu.

„Volvo V60 Plug-in Hybrid nam daje posebnu prednost na polju elektrifikacije. Niko od naših konkurenata ne nudi tako genijalan automobil, koji hibridnu tehnologiju podiže na potpuno novi nivo. To je savršen izbor za beskompromisne kupce koji žele maksimalni užitak u vožnji, ali i što manju potrošnju. Pored toga sa kompanijom Siemens već radimo na novoj generaciji električnih automobila“ - zaključuje Stefan Jacoby.

Downsizing sa fokusom na četverocilindarske motore
Tokom 2013. godine, Volvo Car korporacija će početi sa implementacijom nove VEA generacije četverocilindarskih benzinskih i dizelskih motora, koji pokrivaju širok spektar od efikasnih do izrazito moćnih derivata, a neki od njih će biti potpomognuti električnom ili hibridnom tehnologijom.

„Krajnje je vrijeme da automobilska industrija prestane brojati cilindre. Mi smo na tragu razvoja četverocilindarskih motora, koji će ponuditi bolje mogućnosti od aktuelnih šestocilindarskih motora, a ujedno trošiti manje od aktuelnih četverocilindarskih motora“ - kaže Peter Mertens, stariji potpredsjednik odjela za istraživanje i razvoj pri Volvo Car korporaciji.

Datum objave: 03/03/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook