Naslovna > Vijesti > Za kratko vrijeme Kia narasla

Na listi najboljih 74. mjesto

Za kratko vrijeme Kia narasla

Vrijednost branda procijenjena na 5,4 milijardi dolara što je 15 posto više nego lani

Kada se, ne tako davne 2007. godine, Kia opredijelila za dizajn kao temeljni pokretač budućeg rasta kompanije, definitivno nije pogriješila. Postavivši na čelo dizajnerskog tima jednog od najcjenjenijih svjetskih dizajnera Petera Schreyera počinje poslovni uzlet ove kompanije. Prema, danas objavljenom, Interbrandovom ekskluzivnom popisu 100 „Najboljih svjetskih brandova" vrijednost branda Kije, od spomenute 2007. godine, narasla je za nevjerovatnih 420 posto. Od početnih 929 miliona američkih dolara, dosegla je visokih 5,4 milijarde američkih dolara. Rast vrijednosti branda Kije daleko je premašio prosječnu stopu rasta preostalih 11 proizvođača automobila, koji su se našli na ovogodišnjem popisu.

 

Kia se tek 2012. godine prvi put našla na Interbrandovom popisu 100 „Najboljih svjetskih brandova", zauzevši 87. mjesto. Prvobitnu vrijednost od 4,1 milijarde američkih dolara, 2013. povećala je na 4,7 milijardi, popevši se na 83. poziciju. Tokom prošle godine Kijina vrijednost povećala se za dodatnih 15 posto, što je korejskog proizvođača automobila smjestilo na 74. poziciju s vrijednošću u iznosu 5,4 milijardi američkih dolara. Prema ovogodišnjem istraživanju, prosječna stopa rasta vrijednosti brandova iznosila je 7%, što je više nego dvostruko manje od rasta kojeg je zabilježila Kia.

 

Značajno povećanje vrijednosti Kijinog branda u proteklih godinu dana može se pripisati različitim faktorima. Zasigurno su od velike važnosti bile brojne marketinške aktivnosti kompanije, uključujući i ovogodišnje sponzorstvo SP u fudbalu Brazil 2014 i teniskog Australian Opena. Takođe, važno je uzeti u obzir kako je Kia tokom 2013. i 2014. lansirala čak dvanaest novih ili unaprijeđenih modela vozila te je u promatranom periodu zabilježila porast prosječne prodajne cijene vozila za 4 posto.

Datum objave: 13/10/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook